וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פני הארדוויי רוצה לחזור ל-NBA

אחד השחקנים המפוספסים בהיסטוריה חולם על חזרה לפרקט בגיל 39: "אני עדיין אוהב את המשחק, מגיעה לי הזדמנות"

כמעט שלוש שנים עברו מאז רשם פני הארדוויי את משחקו האחרון ב-NBA, אלא שהיום (ראשון) מתברר כי אחד השחקנים המוכשרים והמפוספסים בתולדות הליגה עדיין לא השלים עם כך שהקריירה שלו הסתיימה. בראיון לתקשורת האמריקאית, וכאשר פרצופו נראה לא פעם במגרשים שונים העונה, סיפר היום השוטינג גארד בן ה-39 כי ברצונו לחזור לליגה הטובה בעולם. "אני עדיין אוהב את המשחק ומרגיש שמגיעה לי הזדמנות, אבל כשאתה בן 39 כולם מסתכלים על הגיל שלך, במקום לתהות האם אני עדיין יכול לשחק".

כזכור, הארדוויי הגיע לליגה בקיץ 1993, ולאחר שנבחר בדראפט על ידי גולדן סטייט והועבר לאורלנדו, החל השוטינג גארד המגוון לבסס את מקומו כאחד הכוכבים המרתקים ב-NBA. בעונת 96/97, אחרי שלוש שנים פנטסטיות בשורות המג'יק, התחיל הארדוויי לסבול מפציעות שהפכו לסימן ההיכר המצער מהקריירה שלו. למעשה, מאז אותה עונה ועד שעזב את הליגה, 11 שנים מאוחר יותר, לא רשם השחקן אף עונה מלאה (ב-01/02 ו-05/06 שיחק ארבעה משחקים בלבד).

את דמדומי הקריירה והנסיונות להחיותה ביצע פני בפיניקס ולאחר מכן בניו יורק, כאשר בקיץ 2007 הוא קיבל חוזה לא מובטח ממיאמי, שם חבר לידידו הטוב מימי אורלנדו - שאקיל אוניל. אחרי 16 משחקים שוחרר הארדוויי, בעוד חבריו לא הצליחו לשחזר את עונת האליפות מ-2006/07. אם כך, ניתן להבין מדוע פני רוצה לחזור ולסיים את הקריירה בצורה שתתאים לכישרון הגדול שלו.

"אני מרגיש שאני מסוגל לשחק תפקיד קטן בכל קבוצה ולעזור לה", אמר השחקן בנוסטלגיות. "שחקני משנה מקבלים 10-12 דקות לערב, והידע שלי, ניהול המשחק שלי והיכולת שלי לקלוע זריקות פנויות עדיין קיימות אצלי. זו חייבת להיות קבוצה וותיקה, קבוצה שמבינה כדורסל, אני לא מדבר על קבוצה צעירה שסתם מנסה לשחק".

"זה מאוד מתסכל", הוסיף הארדוויי המדוכדך. "אף אחד לא רוצה לשלם לשחקן וותיק מיליון דולר, אבל בכל זאת אשמח להיות בסיטואציה הזו עוד פעם אחת. מעולם לא חשבתי שיהיה כל כך קשה לחזור לליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully