וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: וולפסבורג וסט. פאולי נפרדו בתיקו 1:1

הזאבים אמנם חזרו מפיגור, אך סגרו משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון והם רק במקום ה-11. קלן ניצחה 0:1 בשטוטגרט

לאחר יום משחקים לוהט ומלא מהפכים אתמול (שבת), בו הצליחה דורטמונד לחזור מפיגור ל-1:2 בפרייבורג ומיינץ חזרה פעמיים מפיגור ל-2:3 במנשנגלדבאך, המחזור ה-14 בבונדסליגה נמשך היום כשכבר במשחק הראשון התרחשה הפתעה. קלן האחרונה, שהפסידה את שני משחקי הליגה האחרונים, הצליחה להפתיע את שטוטגרט המתאוששת ולנצח אותה דווקא באצטדיונה הביתי "מרצדס בנץ" 0:1, שמעלה אותה למקום ה-17 והלפני אחרון ונותן לה קצת אוויר לנשימה במאבק התחתית. במשחק השני, שנעל את המחזור, נפרדו וולפסבורג וסט. פאולי בתיקו 1:1.

וולפסבורג - סט. פאולי 1:1

רשימת הקבוצות העשירות שלא מתפקדות העונה לא נגמרת. אחת הבולטות שבהן היא הקבוצה של סטיב מקלארן, שאחרי ה-1:1 מול סט. פאולי עלתה מקום אחד ל-11, אבל מקבוצה עם כל כך הרבה כישרון מצפים להרבה יותר ולא להיות מרחק 19 נקודות מהפסגה אחרי 13 מחזורים. מנגד, הקבוצה של הולגר סטניסלבסקי יכולה להיות די מעודדת אחרי התיקו הזה ובעיקר מהיכולת הדי מרשימה שהציגה והתיקו הזה העלה אותה למקום ה-14.

בדקה ה-28 עלתה הקבוצה הביתית ליתרון, לאחר קרן של מקס קרוסה ונגיחה חזקה במיוחד של מרקוס תורנדט, שקבעה יתרון די מפתיע. הזאבים של סטיב מקלארן נראו לא טוב וירדו לחדר ההלבשה בפיגור. את המחצית השנייה פתחה וולפסבורג טוב מכפי שסיימה את הראשונה והצליחה למצוא את השוויון בדקה ה-54. דייגו הכניס כדור בנגיחה לאדין דזקו, שדייק מקרוב וקבע 1:1. שער הליגה התשיעי של החלוץ הבוסני העונה ולא פלא שבשבוע האחרון נקשר שמו למנצ'סטר סיטי. עד הסיום לא הצליחו שתי הקבוצות לכבוש ונפרדו ב-1:1.

שטוטגרט - קלן 1:0

אחת התוצאות המפתיעות של המחזור מגיעה מאצטדיון "מרצדס בנץ". אמנם ההבדל בטבלה בין שתי הקבוצות עמד על שני מקומות בלבד ערב המחזור, אבל שטוטגרט נמצאה בקו עלייה מאז מינויו של יאנס קלר למאמן בעוד קלן נמצאה במשבר חמור כשגם בהנהלה לא שקט והשבוע נערכה שם ישיבה סוערת במיוחד כדי לדון בעתיד המועדון.

אז אמנם הסיכויים נטו לטובת הקבוצה הביתית והיא גם שלטה לחלוטין במשחק, אך בדקה ה-82 הכל התהפך, לאחר שגאורג נידלמאייר הכשיל ברחבה את מיליבויה נובאקוביץ'. לוקאס פודולסקי ניגש לבעוט את הפנדל ושיחרר טיל לפינה שקבע 0:1 מפתיע לקבוצה של מיכאל מאייר. אפילו פאריד מונדראגון בן ה-39, שחזר אחרי קרוב לחודשיים היה טוב והצליח לשמור על שער ריק, בסך הכל בפעם השנייה העונה שהקבוצה לא סופגת (הפעם הקודמת הייתה ב-0:0 מול באיירן מינכן).

טבלת מלך השערים

11 - תאופניס גקאס (פרנקפורט)
10 - פאפיס סיסה (פרייבורג)
9 - אדין דזקו (וולפסבורג)
8 - מריו גומז (באיירן מינכן)
7 - סרדיאן לאקיץ' (קייזרסלאוטרן)
7 - לוקאס באריוס (דורטמונד)
7 - קלאס יאן הונטלאר (שאלקה)
7 - גראפיט (וולפסבורג)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully