וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון מיי סיכם בפנרבחצ'ה/אולקר

הפורוורד האמריקאי שהיה מועמד למכבי ת"א יצטרף לקבוצתו של ספאחיה, שגברה על בשיקטאש ואייברסון (2 נק') 67:74

אחרי הופעת בכורה לא רעה מבחינה אישית בשורות בשיקטאש ביורוקאפ, נכנס הערב (ראשון) אלן אייברסון לעניינים גם בליגה הטורקית, כאשר קבוצתו החדשה נכנעה לפנרבחצ'ה/אולקר החזקה 74:67 בפתיחת המחזור השישי, וצנחה למאזן של 3:3 בליגה. הכוכב האמריקאי, שקלע 15 נקודות באמצע השבוע שעבר נגד ורסאץ', הסתפק הפעם ב-2 בלבד, אליהן צירף גם ארבעה ריבאונדים.

הקבוצה החזקה של נבן ספאחיה, שנחלה את הפסד היורוליג הראשון שלה באמצע השבוע שעבר, הצליחה לשמור על מאזן מושלם כאשר הרבה בזכות רבע אחרון מצוין. עומר עונאן, שנמצא בכושר מעולה מפתיחת העונה, הוביל את המנצחים עם 20 נקודות, בעוד צמד הקרואטים מרקו תומאס ורוקו אוקיץ' הוסיפו 12 ו-10 בהתאמה.

בתום המשחק הודיעה פנרחבצ'ה/אולקר כי הגיעה לסיכום עם שון מיי, שהוזכר לא פעם כמועמד לחזק את מכבי תל אביב. מיי (26, 2.06 מ') נחשב לכישרון ענק במכללות כאשר עזר לצפון קרוליינה לזכות באליפות ב-2005, אלא שהמעבר ל-NBA היה קשה עבורו, ופציעות רבות בברכו מנעו ממנו לתפוס מקום בליגה הטובה בעולם. בעונה שעברה נמנה הפורוורד על הסגל של סקרמנטו, אך לא הרבה לשחק, ולאחר שקיבל חוזה לא מובטח מניו ג'רזי הקיץ הוא שוב נפצע, ושוחרר לבסוף משורותיה.

מיי יגיע ביום שלישי לבדיקות רפואיות בטורקיה, ואם אכן יחתום יחזק את הקו הקדמי של המוליכה הטורקית, שכולל בין היתר את דריוש לברינוביץ', קאיה פקר, אוגוז סבאב וגאספר וידמאר.

אלן אייברסון שחקן בשיקטאש (שמאל) מול אוגוז סבאס שחקן פנרבחצ'ה אולקר. Ibrahim Usta, AP
יש גם ימים כאלה. אייברסון נתקל בסבאס/AP, Ibrahim Usta

* קאחסול סביליה, שתארח את הפועל ירושלים ביום שלישי הקרוב במסגרת היורוקאפ, גברה על גראן קנריה 76:80. לואיס בולוק הוותיק הוביל את הקבוצה של חואן פלאזה עם 16 נקודות. "אני מאוד מרוצה מהניצחון הזה, ומקווה שנשיג ניצחון נוסף מול ירושלים כדי להתכוונן אל המקום הראשון בבית", אמר המאמן, שראה את קבוצתו משיגה את ניצחון הליגה השלישי של העונה.

* מי שניצחה בפעם השביעית העונה בספרד היא ריאל מדריד, שהתגברה על פייט יפה מצד ויאדוליד כדי לנצח בסופו של דבר 82:87. הקבוצה של אטורה מסינה, שנחלה השפלה גדולה מול שרלרואה ביורוליג באמצע השבוע שעבר, תתנחם ניצחון הליגה הזה, אך היא עדיין לא נראית טוב. קרלוס סוארז ואטנה טומיץ' סיימו עם 16 נקודות כל אחד למנצחים.

* ביוון נותרה אולימפיאקוס מושלמת אחרי שדרסה 70:94 את מארוסי המסכנה. יותם הלפרין, שקיבל דקות בכורה העונה ביורוליג בשבוע שעבר שוב לא היה בסגל, והוא יקווה לחזור לפרקט ביום רביעי, אז יפגשו האדומים מפיראוס את ריאל מדריד. רבע ראשון מדהים של 13:38 (!) הפך את המשחק הערב לגארבג' טיים אחד ארוך, אותו ניצל דושאן איבקוביץ' כדי לשתף את רוב שחקני הספסל שלו. ראשו נסטרוביץ', שמתחיל להיכנס לכושר, הוביל את אולימפיאקוס עם 19 נקודות. מילוש טאודוסיץ' הוביל 17.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully