וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בבני יהודה: "איבדנו את שמחת החיים"

21.11.2010 / 17:48

אווירת נכאים אצל הזהובים לאחר ה-0:0 מול מכבי נתניה: "יש לנו בעיה בהבקעת שערים, אנחנו מגיעים למצבים אך מחמיצים המון"

בני יהודה רשמה משחק רביעי ללא הפסד כשסיימה בתיקו 0:0 נגד מכבי נתניה אמש בקופסה, אולם קשה להגיד שהקבוצה נראית טוב וגם קצב צבירת הנקודות שלה בהחלט לא תואם את התכנונים בתחילת העונה. אחת הבעיות הכי בולטות לעין העונה בקבוצה היא המחסור בסקורר בולט כאשר כל הקבוצה יחד כבשה רק 10 שערים עד כה, כאשר רק קבוצות התחתית מאשקלון, סכנין ורמת גן כבשו פחות.

התיקו שהושג בנתניה, היה התיקו השלישי ברציפות של הזהובים אחרי שבמחזור שעבר שוב סיימו בתיקו מאופס נגד אשדוד ושבוע קודם לכן נחלצו מפיגור של שני שערים נגד עירוני קרית שמונה בדרך לתוצאת 2:2 בסיום. נכון לעכשיו, מוכתרת בני יהודה כ'מלכת התיקו' של ליגת העל עם חמש תוצאות תיקו מתוך 11 משחקים.

מרבית השחקנים העדיפו שלא להתראיין אחרי המשחק אתמול, אולם שחקן אחד הסכים לומר ל'וואלה ספורט': "אנחנו חייבים להתחיל לצבור יותר נקודות, יש לנו בעיה בהבקעת שערים, אנחנו מגיעים למצבי הבקעה אבל מחמיצים המון, יכול להיות שאיבדנו קצת את שמחת החיים שלנו, רק ביחד נצא מהמצב הזה כי בסך הכל יש כאן קבוצה טובה".

המאמן דרור קשטן עדיין מחפש את ההרכב האידיאלי עבורו, כאשר מול נתניה הוא נתן קרדיט לאותם 11 שפתחו בתיקו נגד אשדוד בשבוע שעבר וגם הפעם אכזבו שחקניו ושיחזרו שוב את התיקו המאופס. בשבוע הבא מצפה לזהובים משחק ביתי נגד הפועל פתח תקוה ולאנשי הקבוצה ברור שזה משחק שחייבים לנצח כדי לא להיגרר חלילה לכיוון החלק התחתון של הטבלה.

כמה עשרות מאוהדי הקבוצה קראו אמש בסיום המשחק קריאות "תתפטר, תתפטר" לכיוונו של המאמן קשטן, אולם מעמדו של המאמן הוותיק, יציב ואיתן ובהנהלת הקבוצה הרעיון הזה אפילו לא עלה על הפרק. בהחלט יתכן שראשי המועדון ינצלו את חלון ההעברות לחיזוק הקבוצה כאשר הכוונה היא בעיקר לחזק את החלק הקדמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully