וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסטרס: פדרר ניצח 1:6, 4:6 את פרר

השוויצרי לא עבד קשה במיוחד מול הספרדי ושיפר את המאזן מולו ל-0:11. מארי ניצח 2:6, 4:6 את רובין סודרלינג

טורניר המאסטרס לסיכום עונת 2010 בסבב ה-ATP נפתח היום (ראשון), עם משחקי בית ב' בטורניר היחידים שכולל את אנדי מארי, רובין סודרלינג, רוג'ר פדרר ודויד פרר. חביב 17,500 הצופים, מארי המדורג חמישי בעולם, פתח את המשחקים בצורה מרשימה במיוחד כשניצח 2:6, 4:6 את רובין סודרלינג (4), שרק לפני שבוע זכה בטורניר ברסי בפאריס, לאחר 1:20 שעות. לבריטי בן ה-23 זה היה ניצחון ראשון על סודרלינג מאז 2006, אז ניצח אותו בטורניר סן חוזה. סך הכל עומד המאזן בין השניים על 2:3 לטובת מארי אחרי המשחק היום. במשחק השני, הצליח רוג'ר פדרר לפתוח ברגל ימין. שיאן הזכיות בטורניר גרנד סלאם ניצח 1:6, 4:6 את דויד פרר תוך שעה ו-27 דקות.

פדרר - פרר 1:6, 4:6

השוויצרי, המדורג מספר שתיים בעולם, הבטיח להגיע בכושר שיא לטורניר הסיכום של שנת 2010, שהייתה די מאכזבת מבחינתו. בינתיים ולמרות שהמבחן היום היה מהקלים שהוא יידע בטורניר, נראה שפדרר צפוי לעמוד במילה שלו. פדרר ניצח 1:6, 4:6 את דויד פרר השביעי בעולם תוך שעה ו-23 דקות, מה שבטח תיסכל את הספרדי הדינמי לו זה היה ההפסד ה-11 ב-11 מפגשים בין השניים בעבר.

פדרר פתח את המשחק מצוין והצליח להשיג שלוש שבירות כבר במערכה הראשונה בדרך ל-1:6 מהיר אחרי 33 דקות בלבד. RF לא הוריד הילוך גם במערכה השנייה, הצליח לשבור פעם אחת בדרך ליתרון 4:5, אך נקלע ל-40:15 במשחקון ההגשה שלו. פדרר, כמו ווינר אמיתי, לא נבהל והצליח, הרבה בעזרת טעויות לא מחויבות של פרר, לחזור ולזכות במשחקון בדרך ל-1:6, 4:6. מה שבטוח הוא שבהמשך הדרך מחכים לשוויצרי מבחנים קשים בהרבה מפרר, בדמות הכבשה השחורה שלו אנדי מארי ורובין סודרלינג, שתמיד מסוכן, בטח שעל משטח מהיר כל כך כמו האולם ב-O2.

מארי - סודרלינג 2:6, 4:6

הסקוטי פתח מצוין, השיג שבירה כבר במשחקון השלישי בדרך ל-1:3 קליל כשיריבו לא מזכיר בכלום את היכולת שנתנה לו את הזכייה בטורניר ברסי לפני שבוע בדיוק. סודרלינג הצליח לשמור על ההגשה שלו פעם נוספת, אך נשבר שוב בפיגור 4:2 ומארי, שנראה אגרסיבי ונחוש במיוחד לקח את המערכה הראשונה בתוצאה 2:6.

המערכה השנייה הייתה די דומה, אלא שהפעם הצליח השבדי לשמור על חבטות ההגשה, אך בסופו של דבר הצליח מארי להשיג שבירה נוספת בדרך ל-4:6 במערכה השנייה ושיחרר צעקת "comeon", שהרעידה את כל אולם ה-O2 בלונדון שחגג את ניצחון הפייבוריט. מארי סיים את המשחק עם לא פחות מ-10 אייסים ודומה שאם ימשיך ביכולת מהיום, גם פדרר ופרר עשויים לסבול ממנו בטורניר.

נערך טקס פרידה ממויה

מאוחר יותר נערך באולם טקס פרידה מקרלוס מויה, שהודיע בשבוע שעבר על הפרישה שלו מטניס מקצועני. כל שמונת השחקנים נאספו על המגרש ורפאל נדאל אפילו נשא נאום: "זהו יום עצוב בשבילי מפני שאני אומר שלום לחבר ועולם הטניס אומר שלום לשגריר ענק. הוא היה הספרדי הראשון שדורג ראשון בעולם והוא עזר לי מאוד כשהייתי ילד צעיר. התגעגעתי אליו מאוד כשהוא היה מחוץ לסבב בשנה האחרונה".

מויה עצמו, שתלה את המחבט בגיל 34 אחרי קריירה מפוארת בה זכה ב-20 תארים כולל הרולאן גארוס ב-1998, התייחס לנדאל: "הוא שחקן פשוט מדהים, פשוט מדהים. אני מכיר אותו כל כך הרבה שנים, אני חושב מאז שהוא היה בן 11 או 12, כך שזה כל כך מיוחד בשבילי לראות אותו אחרי כל הדרך שעבר. תמיד ידעתי שיש בו משהו מיוחד, אבל מעולם לא יכולתי לנחש שהוא יהיה כל כך גדול. הוא אחד הטניסאים הכי טובים אי פעם, אבל הוא בדרכו אולי להיות השחקן הכי טוב אי פעם. אני זוכר שהיינו מתאמנים ביחד, הוא היה בן 13 או 14 ואני הייתי בעשירייה הראשונה בעולם ועדיין הוא ניצח אותי בחלק מהמשחקים".

עדכון אחרון: 17:33

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully