וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריקי: "נצטרך לפצות את האוהדים שלנו על ההפסד"

21.11.2010 / 17:29

חלוץ מ.ס. אשדוד יודע כי הוא וחבריו אכזבו את הקהל מול הפועל פתח תקוה, אבל מאמין: "אפשר להפתיע את הפועל תל אביב"

יממה לאחר ההפסד הביתי 2:1 להפועל פתח תקוה, ניסו היום (ראשון) במ.ס. אשדוד להבין מה לא עבד אתמול במשחק נגד הקבוצה של יובל נעים, שהצליחה לעקוץ פעמיים ולחזור הביתה עם שלוש הנקודות. ההפסד של אשדוד אמש קטע לקבוצה רצף מדהים של עשרה נצחונות ביתיים רצופים בליגה נגד הפועל פתח תקוה מאז עונת 2002/3. בנוסף, אחרי שלושה משחקים בהם הקבוצה לא ספגה, נכנע השוער יוסי שקל פעמיים לחלוצי פתח תקוה וסיים רצף של 329 דקות ללא ספיגת שער בחודש האחרון.

"אשדוד של השנה היא קבוצה מאוד צעירה וחסרת נסיון, למעט שלושה-ארבעה שחקנים, ולכן אנחנו לא יציבים ונכנסים פעם לתקופה טובה ופעם לתקופה פחות טובה" אמר החלוץ עידן שריקי ל'וואלה! ספורט'. "כרגע אנחנו אחרי הפסד מאוד כואב בבית ונצטרך לדעת, בעיקר הוותיקים, להרים את הקבוצה למעלה ולהוביל אותה לצבירת כמה שיותר נקודות עד לסיום הסיבוב הראשון.

"לא ציפינו להפסיד בבית. בדרך כלל אנחנו משחקים טוב מאוד במגרש הביתי שלנו, אבל הפעם שיחקנו חלש והם הסתגרו והקשו עלינו מאוד את החיים. פתח תקוה התגוננה עם 10 שחקנים ולא היינו ערוכים לכזו התגוננות. היה לנו קשה לפרוץ את המערך שלהם והם מנגד הצליחו לעקוץ אותנו בהתקפה וחצי, אבל זה הכדורגל, לפעמים אנחנו אלו שמתגוננים ולפעמים זו הקבוצה השנייה ומה שנותר לנו כעת זה להצטער ולבקש סליחה מהאוהדים, כי הגיעה באמת כמות יפה מאוד של קהל. נצטרך לפצות את האוהדים", הוסיף שריקי.

החלוץ הוותיק כבר מסתכל קדימה לעבר המחזור הבא בו תתארח הקבוצה בבלומפילד אצל הפועל תל אביב: "נצטרך להפיק לקחים מהמשחק אתמול וללמוד מזה כי בשבוע הבא יש לנו את המשחק הכי קשה שיכול להיות בליגה, נגד הקבוצה הכי טובה בארץ. אם אנחנו רוצים לשכוח מהר מאוד את המשחק האחרון, נצטרך להביא נקודות מבלומפילד".

שריקי שהוזכר כמועמד להצטרף לשורות האדומים והיה כבר על סף חתימה בקבוצתו של המאמן אלי גוטמן נשאל האם תהיה לו מוטיבציה מיוחדת נגד האדומים: "הייתי צריך לחתום שם, אבל בסופו של דבר לא שיחקתי מעולם מחוץ לאשדוד כך שאני לא יודע מה זה לשחק בקבוצה אחרת. מבחינתי כל משחק שאני משחק במדי אשדוד הוא משחק רגיל, נגד כל קבוצה שלא תהיה. הפועל תל אביב זו הקבוצה הכי טובה בארץ ותמיד כיף לשחק בבלומפילד נגד הקהל המדהים שלהם. אם לא היינו מאמינים שאפשר להוציא נקודות נגדם אז חבל בכלל על הנסיעה מאשדוד. נהיה חייבים להוציא נקודות משם כדי לשכוח את אובדן הנקודות מאתמול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully