וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי הביסה 1:4 את פולהאם

צמד ובישול של טבז הובילו את התכולים לניצחון על המנג'ר הקודם ומרחק שלוש נקודות מהפסגה. בלקבורן ניצחה את וילה

לאחר ההפתעות בפתיחת המחזור בפרמיירליג (שבת), במהלכו הפסידה צ'לסי 1:0 לבירמינגהאם וטוטנהאם חזרה מ-2:0 ל-2:3 בדרבי מול ארסנל, היום (ראשון) נמשך המחזור ה-14 בליגה האנגלית. אחת שדווקא לא הופתעה היא מנצ'סטר סיטי, שהצליחה להביס היום 1:4 את פולהאם בקרייבן קוטג' ונצמדה לחלק העליון. בלקבורן פתחה את יום המשחקים עם 0:2 מפתיע על אסטון וילה, ששוב לא מצליחה לשמור על יציבות.

פולהאם - מנצ'סטר סיטי 4:1

מארק יוז עזב את מנצ'סטר סיטי בעונה שעברה בטריקת דלת, לאחר חילוקי דעות עם בעלי המועדון. המנג'ר הוולשי טען שלא נתנו לו מספיק קרדיט, ושהוא בסך הכל עמד במטרות שהוצבו לו והיה מצליח להוביל את הקבוצה לליגת האלופות אם רק היה נשאר עד תום העונה. בקיץ הוא מונה למנג'ר פולהאם אחרי שרוי הודג'סון נטש לטובת ליברפול, והיום הוא פגש את האקסית. אולי יוז חלם על נקמה, אבל דווקא קרלוס טבז - זה שהיה יקירו וכעס כשפוטר - הוביל את התכולים ל-1:4 גדול בקרייבן קוטג' עם צמד ובישול והותיר את המנג'ר עמוק במקום ה-17 עם 14 נקודות בלבד. הקבוצה של רוברטו מאנצ'יני כבר רביעית עם 25 נקודות, שלוש בלבד פחות מצ'לסי ומהיריבה העירונית, מנצ'סטר יונייטד.

הסיטיזנס עלו ליתרון בדקה השישית, כשגארת בארי הכניס מסירת עומק בין שני שחקנים לקרלוס טבז, שניער את השומר שלו עם הרבה עוצמה ולא התבלבל מול מרק שוורצר בדרך ל-0:1. היה זה שער ליגה שמיני העונה לחלוץ הארגנטינאי, שחגג לעיניו של מאמן הנבחרת עד לאחרונה, דייגו מראדונה. השני של האורחת הגיע בדקה ה-32, לאחר שמסירה של דויד סילבה נהדפה על ידי ההגנה עד לפאבלו זבאלטה, ששיחרר טיל אדיר לחיבורים של פולהאם וקבע 0:2. התוצאה נשמרה שלוש דקות בלבד, עד שחילופי מסירות בין ז'ו לטבז הובילו את האחרון למסור את הכדור ליא יא טורה באגף ימין, הקשר מחוף השנהב שיחרר בעיטה יפה לפינה הרחוקה וקבע 0:3 כבר אחרי 35 דקות.

החגיגה המשיכה בדקה ה-56, כששוב זה היה השילוב הארגנטינאי בין זבאלטה לטבז. הפעם המגן בעט כדור חזק מחוץ לרחבה והחלוץ הסיט מקרוב פנימה וקבע 0:4. בדקה ה-69 הצליחה הקבוצה הביתית לצמק מעט את ההשפלה כשכדור שחזר מהגנת סיטי הגיע לזולטן גרה, שבעט חזק כדור שפגע דווקא בזבאלטה וחדר פנימה, 1:4 שלא מנחם אף אחד בקרייבן קוטג', בטח לא את יוז.

בלקבורן - אסטון וילה 0:2

רק לפני שמונה ימים הציגו שחקניו של ז'ראר הוייה משחק מרשים במיוחד, הובילו 0:2 מול מנצ'סטר יונייטד וספגו פעמיים בדרך ל-2:2. אך הפעם הם נראו פשוט רע. אסטון וילה הפסידה 2:0 לבלקבורן וסגרה משחק שמיני ברציפות עם ניצחון בודד. נראה שהדבר היחיד שיכול מעט לגרום לחיוך בקרב אוהדי הוילה הוא החילוף בדקה ה-68 בו נכנס רובר פירס המתקמבק במקום סטיבן אירלנד. מנגד, הקבוצה המקומית, שפתחה רע את העונה ונקלעה לתחתית, השיגה ניצחון שלישי בארבעת המחזורים האחרונים וברחה עד למקום ה-11.

הקבוצה הביתית עלתה ליתרון בדקה ה-45 כשבעיטה חופשית של מורטן גאמסט פדרסן עברה את ברד פרידל, שביצע טעות חמורה. הנורווגי כבש גם את השני של בלקבורן, הפעם בדקה ה-66 לאחר בישול של ריאן נלסן וסידר לקבוצה של סם אלרדייס 0:2 ושלוש נקודות שנותנות לקבוצה הרבה אוויר לנשימה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טבלת מלך השערים

9 - קרלוס טבז (מנצ'סטר סיטי)
8 - יוהאן אלמנדר (בולטון)
8 - אנדי קארול (ניוקאסל)
7 - פלורן מאלודה (צ'לסי)
7 - קווין נולאן (ניוקאסל)
6 - מרואן שמאק (ארסנל)
6 - קווין דייויס (בולטון)
6 - דידייה דרוגבה (צ'לסי)
6 - טים קייהיל (אברטון)
6 - דימיטאר ברבאטוב (מנצ'סטר יונייטד)
6 - דארן בנט (סנדרלנד)
6 - רפאל ואן דר וארט (טוטנהאם)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully