וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: שלושה משחקים, שער אחד

נס ציונה גברה 0:1 על אחי נצרת והצטרפה לחבורת הצמרת. 0:0 בקרבות התחתית בין ג'ת לעראבה ובין בת ים למכבי ב"ש

המחזור ה-11 בליגה הלאומית הגיע לסיומו עם שלושה משחקים שהניבו ביחד שער אחד ובסך הכל, המחזור היה שחון במיוחד עם שמונה שערים בשמונה משחקים. סקציה נס ציונה, שחולמת להילחם על ההעפלה לליגת העל, גברה 0:1 על מכבי אחי נצרת משער של תומר בן חיים וקטעה רצף תוצאות לא טובות. משחקי התחתית בין ג'ת אל אהלי לעראבה ובין מכבי בת ים למכבי באר שבע לא הניבו שערים.

סקציה נס ציונה - מכבי אחי נצרת 0:1

הקבוצה של רפי כהן שבה לנצח אחרי שצברה נקודה בשלושת המשחקים האחרונים והיא שומרת על מרחק סביר מהמוליכות. תומר בן חיים כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-45 והעלה את קבוצתו למקום השישי. אחי נצרת, שמחקה כבר מזמן את מינוס תשע הנקודות, ספגה הפסד ראשון לאחר חמישה משחקים ונותרה באזור המסוכן של תחתית הטבלה.

עירוני ג'ת - אחווה עראבה 0:0

האורחת השיגה נקודה רביעית העונה, אך מאזן הנקודות עדיין שלילי ועומד על מינוס שש. עראבה הופיעה למשחק עם מאמן הכושר אלברט סולומונוב על הקווים ושם יוכלו להתנחם בעובדה שהקבוצה צברה נקודת חוץ ראשונה. מנגד, ג'ת שפתחה נהדר את העונה, ממשיכה במגמה השלילית עם משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון. לפחות רצף ארבעת ההפסדים נקטע.

עירוני בת ים - מכבי באר שבע 0:0

המשחק בין שתיים מההתקפות החלשות בליגה הסתיים, שלא במפתיע, ללא שערים ושתי הקבוצות התרחקו במעט מהפועל נצרת עילית שמתחת לקו האדום. הקבוצה של שרון אביטן פשוט אוהבת לסיים משחקים בתיקו ועבורה היה זה משחק שביעי העונה שמסתיים ללא הכרעה. בת ים של המאמן הבאר שבעי דורון ממן החמיצה ניצחון שכשיונתן רביבו החטיא פנדל בדקה ה-78, אבל קבוצתו כבר עם חמישה משחקים רצופים ללא הפסד ונראית בדרך הנכונה לבריחה מהתחתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully