וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: קייבו הדהימה את אינטר

אלופת אירופה הפסידה בפעם השנייה ברציפות, הפעם 2:1 מביך בוורונה. רק 1:1 ללאציו בפארמה, 0:2 ליובנטוס על גנואה

אחרי שמילאן הגדילה אתמול (שבת) את הפער שלה בפסגת הטבלה האיטלקית, לאציו כשלה בניסיון להחזיר אותו לנקודה, כשסיימה ב-1:1 את משחקה בפארמה. מי שממשיכה לאכזב ולהתרחק מהפסגה היא אינטר, שחוותה הפסד שני ברציפות, הפעם 2:1 מביך לקייבו בוורונה. יובנטוס, שפתחה את יום המשחקים, גברה 0:2 על גנואה, אבל איבדה בסופו של יום את המקום השלישי לנאפולי, שניצחה בקלות 1:4 את בולוניה.

קייבו - אינטר 1:2

מה יהיה עם אלופת אירופה? רפא בניטז הולך מדחי אל דחי ועל פי פרסומים באיטליה לא מן הנמנע כי יסיים את דרכו באינטר מוקדם מהצפוי. אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון יצאה אינטר לוורונה בתקווה לסיים את החודש האיום עם שלוש נקודות, אבל בסופו של דבר הנראזורי ספגו הפסד שני ברציפות ונמצאים כבר במרחק תשע נקודות מהיריבה המושבעת מילאן שצועדת בראש הטבלה. גם הפציעות הרבות כבר לא יכולות להוות תירוץ.

קייבו הגיעה עם ניצחון אחד בשמונת המשחקים האחרונים, אבל ידעה שאם יש זמן להפתיע את האלופה - זה הזמן. גוראן פאנדב נעצר בקורה בדקה ה-13, ווסלי סניידר וסמואל אטו החטיאו אף הם, ומן העבר השני סרג'יו פליסייר הקדים את דוידה סנטון ונגח בעוצמה לרשת בדקה ה-29, אחרי הגבהה של ניקולאס פריי. מכאן אינטר המשיכה להחמיץ ולהוציא את סטפנו סורנטינו גדול בשערה של קייבו. בניטז הבין עד כמה עמוקות הצרות שלו בדקה ה-82, כשהמחליף דוידה מוסקארדלי הגיח מאחור ודחק מקרוב כדור רוחב של לוקה ריגוני שהגנת אינטר פספסה. אטו, שלפני כן נגח בבושטיאן ססאר ולא זכה לתגובה מהשופט, עוד צימק בתוספת הזמן, אבל לא מנע את ההפסד. אלופת אירופה במשבר.

פארמה - לאציו 1:1

לפני עשור עזב הרנן קרספו את פארמה לטובת לאציו, ששברה עבורו את שיא ההעברות העולמי וזכתה איתו באליפות כשהוא היה מלך השערים. עכשיו החלוץ הארגנטינאי כבר בן 35, אבל זה לא הפריע לו לסגור מעגל ולנגוח לרשתה של לאציו בדקה ה-23. פארמה כבר פינטזה על ניצחון ליגה שלישי ברציפות, אלא שבדקה ה-45 ענה סרג'יו פלוקארי עם נגיחה מדויקת משלו וקבע 1:1. פארמה שוב לא מנצחת את לאציו באניו טארדיני (הפעם האחרונה הייתה באוקטובר 2004). לפחות היא מנעה ממנה לצמק את הפער ממילאן המוליכה לנקודה.

נאפולי - בולוניה 1:4

אחרי שני משחקי חוץ - ניצחון בקליארי והפסד באולימפיקו ללאציו - נאפולי חזרה למגרשה ושבה למקום השלישי בעזרת ניצחון קל על בולוניה מהתחתית, שצברה רק שתי נקודות במשחקי החוץ שלה העונה. כבר בדקה השנייה עלתה המארחת ליתרון, כשאזקיאל לאבצי הגביה וכריסטיאן מאג'ו נגח לרשת. נאפולי המשיכה לתקוף בחמת זעם את שערו של אמיליאנו ויויאנו, ובדקה ה-36 מארק האמשיק בעט בשמאל לחיבורים מ-16 מטרים. הקשר הסלובקי המצוין השלים צמד מקרוב בדקה ה-48, והמחליף שלו חוסה סוסה בישל לאדינסון קבאני את הרביעי 15 דקות לסיום. ריקרדו מג'וריני צימק בתווך (68), אבל לא הפריע לנאפולי להתייצב מרחק חמש נקודות מהפסגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

גנואה - יובנטוס 2:0

אנחנו נוסעים לגנואה כדי לחזור עם שלוש נקודות", אמר אלברטו אקווילאני ערב המשחק, אמר והקבוצה שלו קיימה בזכות שני שערים מהירים במחצית הראשונה, שהעניקו לה ניצחון חוץ בלואיג'י פראריס, אצטדיון בו היא לא ניצחה את יריבתה בשתי העונות הקודמות.

ביובה אולי היו מודאגים מהפציעה של אמאורי, אבל מי שחזר לפעילות היה מילוש קראסיץ' הנהדר, ששוב לא איכזב. הגברת הזקנה עלתה ליתרון בדקה ה-18, אחרי שבעיטה של קלאודיו מרקיזיו פגעה בשחקן יריב, נעצרה בקורה ומשם לראשו של השוער אדוארדו ולרשת. שער עצמי של השוער הפורטוגלי. חמש דקות היה זה קראסיץ' שהכפיל את התוצאה והבטיח ניצחון.

צ'זנה - פאלרמו 2:1

הסיציליאנים קיבלו הזדמנות להתקרב לצמרת בעזרת ניצחון על הלפני אחרונה, ולקחו אותה בשתי ידיים. יוסיפ איליצ'יץ' המצוין העלה את פאלרמו ליתרון בדקה ה-11 כשכבש עם החלק האחורי של הירך, אחרי בישול של המגן החדש של נבחרת איטליה, פדריקו בלזארטי. אלא שצ'זנה, בניגוד גמור לנעשה על כר הדשא, חזרה עם שוויון של אריון בוגדאני בדקה ה-24. שש דקות מפתיחת המחצית השנייה הגיע הרגע הגדול של פבריציו מיקולי, שמצא את הרשת לראשונה העונה והעניק לפאלרמו ניצחון חוץ חשוב שמצמיד אותה לאינטר עם 20 נקודות.

משחקים נוספים:

קטאניה - בארי 0:1
לקטאניה: כריסטיאן טרליצי (82)

ברשיה - קליארי 2:1
לברשיה: אנדראה קראצ'ולו (20 בפנדל). לקליארי: אלסנדרו מאטרי (63), דניאלה קונטי (66)

לצ'ה - סמפדוריה 3:2
ללצ'ה: דוידה די מיקלה (72), סולימאן דיאמוטן (83). לסמפדוריה: ג'אמפאולו פאציני (8, 40 בפנדל ו-88)

טבלת מלך השערים

9 - סמואל אטו (אינטר)
9 - אדינסון קבאני (נאפולי)
7 - זלאטן איברהימוביץ' (מילאן)
7 - מרקו די ואיו (בולוניה)
7 - חאבייר פסטורה (פאלרמו)
6 - פאטו (מילאן)
6 - מרקו בוריילו (רומא)
6 - אלסנדרו מאטרי (קליארי)
6 - פאביו קוואליארלה (יובנטוס)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully