וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם במכבי ת"א: "דברים בסיסיים לא עובדים"

21.11.2010 / 12:09

התחושות במכבי תל אביב עדיין קשות ("כל מי שהקבוצה חשובה לו בוכה היום") אבל שם מדגישים: "לא יהיו קורבנות"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

"זה היה משחק כאוטי, רק שהפעם הפסדנו לקבוצה שלא בעטה ולו בעיטה אחת לשער. לא רק שהם לא הגיעו למצבים כל המשחק, הם אפילו לא בעטו לשער ובכל זאת הפסדנו. הגול שספגנו בכלל לא רלוונטי, זה חלק מהמשחק", אמר גורם במכבי לוואלה! ספורט, בבוקר שלאחר לאחר ההפסד 1:0 להפועל קרית שמונה אמש בבלומפילד.

האירוע המרכזי והסוער ביותר התרחש דווקא מחוץ לכר הדשא כאשר החל מהדקה ה-70 נשמעו קריאות רמות מהיציעים לכיוונו של אבי נמני, כשאלפים דרשו ממנו להתפטר. "קשה מאוד היה שלא לשמוע את הקריאות לאבי. אין ספק שזה היה אירוע לא נעים מבחינתו, אבל הוא בחור חזק והוא יידע איך לעבור גם את זה", אמרו הבוקר במכבי, "זה לא הזמן לקבל החלטות או להסיק מסקנות. יש בעיה בקבוצה אבל זה לא העיתוי הנכון לצאת בהצהרות או לקבל החלטות. יש כנראה דברים בסיסיים שלא עובדים".

אנשים בקבוצה הוסיפו: "עם עובדות אי אפשר להתווכח, זה היה הפסד רביעי ב-11 משחקים ואנחנו גם לא משחקים כדורגל. צריך לחשוב טוב טוב מה עושים כדי לא להתגלגל לכיוונים שליליים. נצטרך לעצור את מה שקורה והפתרון הכי טוב הוא פשוט לנצח את המשחק הבא. אין פתרונות קסם. מישהו יכול לבוא ולהצביע על משהו שיבטיח לנו שנשתפר ונהפוך לטובים יותר? צריך להמשיך ולעבוד, ולנצח בפעם הבאה".

"צריך להתחיל לחשוב מה עושים"

חדר ההלבשה של מכבי היה כמעט דומם בסיום המשחק כאשר רוב השחקנים לא פצו פה, למעט הבלם ניבאלדו שאמר: "הם לא הגיעו לשום מצב רציני ועדין לא הצלחנו לנצח, איך זה יכול להיות?". השוער לירן שטראובר לקח קשה מאוד את הטעות שעשה ושבעקבותיה הבקיע ברק בדש את שער הניצחון לזכות קרית שמונה. השוער העדיף להתבודד בחדר צדדי בסמוך לחדר ההלבשה של הצהובים אחרי המשחק.

אחד מהשחקנים שלקחו הכי קשה את המשחק אמש, היה הקשר מאור בוזגלו שהוחלף בדקה ה-70 ומירר בבכי על הספסל. "כולנו בוכים. יש כאלה שבוכים עם דמעות, יש כאלה שבוכים בלי דמעות. כל מי שמכבי תל אביב חשובה לו בוכה היום. צריך להתעשת מהר. היום יום חדש וצריך להתחיל לחשוב מה עושים", אמרו במועדון.

בחלק המקצועי ציינו במכבי את משחקם הטוב של צמד הבלמים ניבלדו וסאבו פאביצ'ביץ', כאשר מי שספגו הפעם את מירב הביקורת היו החלוצים. "השחקנים נמצאים בסוג של משבר בחלק ההתקפי. הדברים לא עובדים, חסר דבק ביניהם. הפעולות לא שקטות, הכל נעשה בלחץ, שחקנים איבדו את הביטחון. לא נחפש אשמים ונצא מזה כקבוצה. לא יהיו קורבנות", אמרו בקרית שלום.

ברק יצחקי טס הלילה לבדיקה נוספת בברכו אצל הרופא שניתח אותו, דוקטור רמון קוגאט. במכבי מקווים שהבדיקה הנוכחית תיתן להם מושג טוב יותר לגבי משך זמן ההחלמה שעוד נותר ליצחקי מחוץ למגרשים. השחקנים ששיחקו במשחק אתמול ערכו הבוקר אימון שחרור קל. אלירן עטר, הסובל מכאבים חזקים בשרירי הבטן ודור מלול שמתח את השריר הארבע ראשי, יעברו בדיקת אולטראסאונד ויחמיצו מספר אימונים במהלך השבוע הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully