וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי שוקל את המשך דרכו בצ'לסי

המאמן לא מתכוון לחתום על הארכת חוזה בעקבות פיטוריו של ריי ווילקינס, שמתכנן לתבוע את המועדון, וחוסר הוודאות הכלכלי

צ'לסי המשיכה אתמול (שבת) בצלילה עם הפסד מפתיע 1:0 בבירמינגהאם, והרוחות במועדון הפכו סוערות עוד יותר. מעבר למשבר המקצועי, בעקבותיו נצמדה מנצ'סטר יונייטד לכחולים בפסגת הטבלה, ולמכת הפציעות ממנה סובל קרלו אנצ'לוטי, בתקשורת האנגלית צצים עוד ועוד דיווחים על בלאגן בהנהלה.

ריי ווילקינס, עוזרו של אנצ'לוטי שפוטר בשבוע שעבר והוחלף על ידי מייקל אמנלו, הודיע שהוא מתכוון לתבוע את צ'לסי, ועזיבתו המפתיעה יצרה במועדון תחושה של מעורבות הולכת וגוברת של אנשיו של רומן אברמוביץ' - יוג'ין טננבאום והיו"ר ברוס באק, בהחלטות המקצועיות. קידומו של אמנלו המקורב להנהלה לעמדת עוזר המאמן לא הוסיף להרגעת הרוחות, ואנצ'לוטי הבהיר למקורביו שבמצב הנוכחי הוא לא מתכוון להישאר לעונה נוספת.

ה-"דיילי מייל" אף דיווח שהמאמן האיטלקי לא מרוצה מהתקציב שהוקצה לו לרכש, ונראה שהמאבקים בסטמפורד ברידג' נמצאים רק בתחילתם. "זה רגע קשה לקבוצה", אמר אנצ'לוטי אחרי ההפסד אתמול. "גם אני רוצה לנצח בכל משחק, אבל לפני חודש כשלא הפסקנו לנצח הזהרתי שעוד יבואו רגעים קשים. עכשיו אסור לנו לאבד ביטחון, כי פשוט היינו חסרי מזל, ואם נמשיך לשחק ביכולת הזו אני מאמין שנוכל לזכות באליפות".

לאור ההיעדרות הארוכה הצפויה לג'ון טרי ואלכס, צפוי אנצ'לוטי לבקש מאברמוביץ' לרכוש את גארי קייהיל, בלמה של בולטון, שדורשת לא פחות מ-15 מיליון ליש"ט תמורתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully