וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראל: הסייברס עדיין מושלמים

האלופה מתל אביב-יפו הביסה את הנחיל השחור 6:34 והתבססה בראש הטבלה. 14:20 דרמטי לביג בלו על הפיונירס

במשחק הראשון של מחזור ה-IFL ששוחק בבירה, אירחו ביג בלו ירושלים ליונס את דנסינג קאמל תל אביב פיונירס. ביג בלו ניצחה 14:20, עם משחק שלם ללא איבוד כדור. המשחק נראה כהולך להכרעה בשניות הסיום, אך טעות מנטלית של הקוורטרבק התל אביבי השאירה את הניצחון בירושלים.

הירושלמים עלו על לוח התוצאות ראשונים עם ריצת החזרה של בעיטה ל -42 יארדים על ידי איליה פיטל, פחות משתי דקות מפתיחת המשחק. מיכה סלומון היה אחראי לשני הטאצ'דאונים של תל אביב והביא את הפיונירס למרחק טאצ'דאון אחד מביג בלו. המחצית השנייה הייתה הגנתית לחלוטין, כששתי הקבוצות מחזיקות את היריבה על אפס נקודות. הדרמה הגדולה התחוללה בשניות האחרונות – הכדור אצל הפיונירס עם 40 שניות לסיום המשחק ומרחק של 13 יארדים מהאנד זון הירושלמי: בדאון השלישי (עם עוד 3 יארדים להגיע לדאון הראשון), רץ קובי נמרוד עם הכדור ליארדים בודדים. תוך שהשעון רץ, הקוורטרבק התל אביבי חשב שהגיעו לדאון הראשון, ובניסיון לעצור את השעון הטיח את הכדור לרצפה. כולם באצטדיון, כולל הקבוצה הירושלמית, לא הבינו מה הוא עושה, אבל ברגע של חוסר ריכוז סלומון בעצם העביר את הכדור לירושלמים וכך נגמר המשחק.

במשחק השני של המחזור אירחה הנחיל השחור באר שבע את "ארתורס" תל אביב סייברס. לאחר ניצחון במחזור הראשון, הבאר שבעים באו עם ביטחון עצמי, אבל הפעם הסיפור היה שונה לגמרי. האלופה מתל אביב-יפו הזכירה לכולם את היכולות שלה ותוצאת הסיום הראתה 6:34. פאבל עזרואי רץ לשני טאצ'דאונים ברבע הראשון ועדי חכמי זרק לעוד שניים, בזמן שבאר שבע ניסתה הכל לחזור על התצוגה מהמחזור הקודם, ללא הצלחה.

במחזור הקרוב בליגת הפוטבול בישראל ישחקו כל שמונה הקבוצות. בחמישי יתקיים דאבל הדר באצטדיון קראפט בירושלים: מורדי יהודה יארחו את ההאמר מהרצליה ב–7 בערב, ומיד לאחר מכן יארחו הקינגס מירושלים את האנדרדוג מחיפה. ביום שישי, באר שבע תארח את הפיונירס ובמוצ"ש ביג בלו תתארח אצל הסייברס מתל אביב, למפגש חוזר של משחק הגמר מהשנה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully