וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "שמרתי הכי טוב שיכולתי"

קינג ג'יימס החמיא לגיי על סל הניצחון שקלע עליו בהפסד מיאמי לממפיס. סטודמאייר קלע 39 מול הקליפרס: "נוצרת כימיה בינינו"

ממפיס החתימה בקיץ את רודי גיי לחמש שנים, והחליטה בכך לבנות את עתידה על גבו של הפורוורד הכישרוני. הלילה (בין שישי לשבת) גיי החזיר לגריזליס עם סל ניצחון על הראש של לברון ג'יימס, והעניק לממפיס ניצחון 95:97 עם הבאזר.

"לא היה אכפת לי גם אם ג'יימס נייסמית' היה שומר עליי", אמר רודי גיי בסיום, "באמת שלא אכפת לי מי שומר עליי". מאמן מיאמי אריק ספולסטרה החמיא לגיי על סל הניצחון, ואמר: "לברון שמר עליו ונתן את כל מה שיש לו, הוא יצר מגע טוב וצריך לתת קרדיט לגיי, זאת הייתה זריקה קשה". גם לברון החמיא ליריבו, ואמר שנתלה עליו אבל זה לא עזר. "אם הוא היה מחטיא אז זאת הייתה הגנה גדולה והיינו הולכים להארכה, אם הוא קולע אז זאת זריקה גדולה, שמרתי הכי טוב שיכולתי".

בשקט-בשקט סן אנטוניו רשמה הלילה ניצחון עשירי רצוף ומאזנה עומד על 1:11, אחרי ניצחון 92:116 על קליבלנד. "זאת ריצה מצוינת מצדנו", אמר טים דאנקן, שהפך בסוף השבוע לגדול קלעי הספרס בכל הזמנים, "עוד יהיו עליות וירידות העונה, הקבוצה הזאת בנויה על מה שעשינו בעונה שעברה".

גם אוקלהומה סיטי צוברת אט-אט ביטחון ועוצמה. הת'אנדר ניצחו במילווקי 81:82 בזכות קליעות עונשין של ראסל ווסטברוק 7.3 שניות לסיום, ולמרות שהם בלי קווין דוראנט מזה שני משחקים, אוקלהומה יצאה עם ניצחונות מבוסטון ומילווקי. "זה מראה שיש לנו לב גדול", אמר ג'יימס הארדן, שקלע שיא עונה של 23 נקודות, "למרות שקווין וג'ף גרין פצועים, השחקנים מגובשים ועוזרים אחד לשני בהגנה, כי קשה בלעדיהם".

ניו יורק ניקס עוד תתגעגע לקליפורניה. הניקס ניצחו את ל.א קליפרס 115:124 ורשמו ניצחון שלישי רצוף אחרי שגברו קודם לכן על סקרמנטו וגולדן סטייט. אמארה סטודמאייר כיכב עם 39 נקודות ו-11 ריבאונדים, והרב לרוקי בלייק גריפין ערב היסטורי מבחינה אישית, לאחר שקלע על הניו יורקרים שיא קריירה של 44 נקודות. "ראינו את מה שטוב בשתי הקבוצות", אמר בסיום מאמן הניקס מייק ד'אנטוני, "לגריפין היו כמה דאנקים שלא רואים בכל יום, אבל לנו היה את אמארה, דנילו גלינארי וריימונד פלטון, וזה היה יותר מדי. כולם תרמו משהו וככה זה צריך להיות". מי שהכי נהנה, כאמור, היה סטודמאייר. "זה היה משחק כיפי, במיוחד בזכות זה שניצחנו, זה היה כמו משחק וידאו, היו שחקנים מרגשים על הפרקט ונוצרת כימיה בינינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully