וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "לא ניסינו להזהיר אף אחד"

מאמן בארסה ניסה לצנן את ההתלהבות אחרי ה-0:8 על אלמריה ולפני ריאל. רונאלדו: "נראה אם הם יגיעו בקלאסיקו ל-8 גולים"

ככל שמתקרב האל קלאסיקו בספרד בין ברצלונה לריאל מדריד (29 בנובמבר), מתחוורת העובדה המביכה: זאת ליגה של שתי קבוצות, והיה נחמד אם הן היו נפגשות קצת יותר ביניהן. אמש (שבת) ריאל הביסה את יריבתה המושבעת אתלטיק בילבאו 1:5, ברצלונה השפילה את אלמריה 0:8, והלה-ליגה היא לא-ליגה, לא כוחות.

"בוא נראה אם ברצלונה תגיע ביום שני בקלאסיקו ל-8 גולים", עקץ כריסטיאנו רונאלדו את האלופה, אותה יפגוש בקאמפ נואו. רונאלדו כבש שלושער מול בילבאו, ולא התרגש מהניצחון הגדול של בארסה על אלמריה. "התוצאה לא משנה בכלל, אני נלחם כדי לנצח בליגה", הוסיף רונאלדו.

בניצחון על בילבאו נפסק כדור עונשין מ-11 מטר לזכות ריאל, ורונאלדו ויתר לסרחיו ראמוס, שבעט פנימה. "סרחיו אמר לי 'תן לי לבעוט, תן לי לבעוט', ונתתי לו כי הוא חבר טוב והיה לו ביטחון", אמר CR7, "המחצית השנייה שלנו הייתה טובה אחרי שמוריניו העיר אותנו בעקבות השער המצמק שספגנו".

ריאל, שיוצאת להולנד למשחק מול אייאקס בליגת האלופות, תיאלץ להסתדר שם ללא גונזלו היגואין (כאבים בגבו) וסמי חדיירה (מתיחה בשריר), שנפצעו במהלך הניצחון על בילבאו. ריאל כבר הבטיחה את העפלתה לשלב הבא.

בינתיים גם ברצלונה הוכיחה שהיא מוכנה לקלאסיקו עם שמינייה גדולה לרשת של אלמריה, שמינייה שסחטה מה"מארקה" את הכותרת "ברצלונה החייתית". מאמן ברצלונה פפ גווארדיולה ניסה להפחית מחשיבות התוצאה הסופית. "לא ניסינו להזהיר אף אחד", אמר גווארדיולה, "כיבדנו את היריבה, היינו מחוייבים לנצח במשחק. אחרי שהובלנו 0:2 הם נשברו מנטלית והכל היה קל יותר".

"זה לא היה משחק נורמלי", הוסיף בוז'אן קרקיץ', "אני לא יודע אם זה בזכות זה ששיחקנו טוב, או שאלמריה הייתה גרועה, ניצלנו את רוב ההזדמנויות שלנו. אלה היו שלוש נקודות חשובות וגם הקלאסיקו שווה שלוש נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully