וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "אני בטוח שאוכל להצעיד את הקבוצה קדימה"

ווסטהאם שוב הפסידה ולאוהדים נמאס. המאמן הוסיף: "ברגע שארגיש שאני לא יכול לעשות את העבודה, לא אהיה כאן"

תבוסת 3:0 הערב (שבת) קבעה שווסטהאם ואברהם גרנט ימשיכו לבלות לפחות שבוע נוסף במקום האחרון של הפרמיירליג. לאוהדים שעשו את הדרך לצפון מערב אנגליה כבר החלה לאזול הסבלנות ובמהלך המשחק הם קראו שוב ושוב "פאולו די קאניו, פאולו די קאניו", רמז לאיש שהם היו רוצים לראות עומד על הקווים של הקבוצה.

ראשי ווסטהאם, דייויד גולד ודייויד סאליבן ישבו בתא הכבוד ושמעו היטב את קריאות האוהדים, שגם צעקו לכיוונו של גרנט: "אתה תפוטר מחר בבוקר". בהזדמנות אחרת, כשבעיטה של ויקטור אובינה נעצרה רק ביציע, האוהדים קראו: "אברהם, תחתים אותו" ובהמשך גם הוכיחו קורטוב של הומור עצמי כששרו על הופעה של קבוצתם: "זה כמו לצפות בברזיל".

גרנט אמר: ""האוהדים היו נהדרים ותמכו בקבוצה, אבל הם חייבים להבין שלא קל לשחק בלי כל כך הרבה שחקנים חסרים".

"ברגע שארגיש שאני לא יכול לעשות את העבודה, לא אהיה כאן", הוסיף גרנט אחרי המשחק, "אבל אני בטוח שאני יכול לעשות עבודה טובה ולהוליך את הקבוצה קדימה. חסרו לנו הרבה שחקנים, אבל היינו צריכים להיראות טוב יותר. בשבועות האחרונים שיחקנו טוב, אבל היום לא הגענו למחצית הראשונה. לפחות המחצית השנייה שלנו הייתה טובה והראינו שלא קל לשבור אותנו".

מנגד, מצב הרוח הליברפול היה כמובן הרבה יותר שמח. דירק קאוט, שנכנס לנעליו של סטיבן ג'רארד כבועט הפנדלים של הקבוצה, אמר בסיום: "בדרך כלל סטיבי בועט, והפעם הוא נתן לי טיפ קטן. הוא אמר לי לבעוט לאמצע, וזה מה שעשיתי. ברור לגמרי שסטיב יחסר לנו מאוד בשבועות הקרובים, אני מקווה שהוא יחזור כמה שיותר מהר, אבל אני חושב שהיום הראנו שאנחנו יותר מקבוצה של שני שחקנים בלבד. שיחקנו טוב, והמשכנו ליצור הזדמנויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully