וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פז'ה סטויאקוביץ' עבר לטורונטו

הסרבי הדועך נשלח בטרייד לקנדה בצוותא עם ביילס. ניו אורלינס קיבלה בתמורה את ג'ארט ג'ק, מרכוס בנקס ודייויד אנדרסן

מסתבר שפתיחת העונה המדהימה והפסד בודד לצד עשרה נצחונות לא מספיק לניו אורלינס. אחרת, קשה להסביר את הטרייד שההורנטס ערכו הערב (שבת), במהלכו שלחו לטורונטו את פז'ה סטויאקוביץ' וג'רד ביילס, ויקבלו בחזרה את ג'ארט ג'ק, מרכוס בנקס ודייויד אנדרסן. רשת ESPN טוענת כי ניו אורלינס כבר הסכימה לעסקה, ותיאלץ לפצל אותה לשני טריידים שונים מכיוון שביילס, שרק הגיע מפורטלנד, לא יכול לעבור שוב בטרייד מרובה-שחקנים עד ה-23 בדצמבר.

סטויאקוביץ' הדועך הוא בעיקר חוזה נגמר. מאז חזר מפציעה והחל לפלס את דרכו בחזרה לרוטציה של ההורנטס העמיד העונה הפורוורד הסרבי המזדקן 7.5 נקודות ב-15 דקות משחק, וחוזהו (14.25 מיליון דולר) המסתיים בסוף השנה יעזור לטורונטו בבניה מחדש שנאלץ המועדון לעבור לאור עזיבתו של כריס בוש.

האינטרס של ההורנטס, ככל הנראה, הוא להרחיב את הרוטציה ובפרט - את עמדת הרכז המחליף. מאז שדארן קוליסון עזב בקיץ לאינדיאנה תמורת טרבור אריזה נותר כריס פול פחות או יותר בודד במערכה, וכעת תקבל ניו אורלינס את ג'ק - שפתח את העונה היטב כשנאלץ לחלוק את הדקות עם חוזה קלדרון - ובנקס, שלא ממש הצליח למצוא את מקומו בליגה, וחוזהו (4.7 מיליון דולר) יסתיים בקיץ.

גם החוזה של דייויד אנדרסן (2.5 מיליון דולר) יכול להסתיים בקיץ הקרוב עם אופציית קבוצה, ואולי בהורנטס יקבל הסנטר האוסטרלי, שביסס את מעמדו כאחד הטובים באירופה כשבילה שנים ארוכות ביורוליג, את דקות המשחק להן הוא ראוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully