וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: קאחה לבוראל ניצחה את ברצלונה 80:87

יריבת מכבי ת"א ניצחה במשחק העונה ונותרה ראשונה. 22 נק' לניסים בהפסד נימברוק לורסאץ', 4 ללימונד בהפסד מנורקה

רק תנו לקאחה לבוראל את הליגה הספרדית, שם בוודאי נוח לה יותר. אחרי סדרה של הפסדים מביכים משהו ביורוליג, רשמה הערב (שבת) האלופה הספרדית ניצחון ענק 80:87 על ברצלונה, בשחזור סדרת הגמר של השנה שעברה. זהו הניצחון השביעי העונה של הבאסקים (מתוך שמונה משחקים), והניצחון עזר להם לפתוח פער זמני של שתי נקודות בפסגת הטבלה, כאשר ריאל מדריד, השניה, תשחק מחר.

בראד אולסון הוביל 6 שחקנים בדאבל-פיגרס אצל המנצחים עם 19 נקודות, כאשר מירזה טלטוביץ' הוסיף 17 ופרננדו סן אמטריו 15, כמו סטנקו באראץ'. את אלופת אירופה הוביל ריקי רוביו עם 15 נקודות, אלא שגם זה לא הספיק בהיעדרו של חואן קרלוס נבארו הפצוע.

מנרוקה ורביב לימונד יצאו מאוכזבים מאוד מהמחזור, אחרי שנחלו הפסד דרמטי, 58:57 בבית למלאגה. האורחים הוליכו מהפתיחה וירדו ביתרון 5 במחצית. מנורקה החלה לחזור, ורשמה רבע רביעי מצויין, בו עצרה את מלאגה על 8 נקודות בלבד, בדרך ליתרון 54:57, דקה וחצי לסיום. אבל מאותו רגע לא מצאו המארחים את הטבעת, פרילנד וברני רודריגז קלעו מחצית ממספר הנקודות של קבוצתם ברבע דווקא אז, והעלו את קבוצתם ליתרון שהפך לתוצאה המשחק. רודריגז, באררה ובלאנקו הוליכו את קלעי מלאגה עם 8 כל אחד, ראדנוביץ' ודונלדסון קלעו 12 כל אחד עבור מנורקה. רביב לימונד רשם 4 נקודות ב-29 דקות (2 מ-6 מהשדה).

* המחזור החמישי ביוון יצא הערב (שבת) לדרך עם הפתעה קטנה, כאשר פרישטרי הגיעה לסלוניקי והנחילה לשרון דרוקר ואריס הפסד השני העונה, עם 80:70. האורחים פתחו חזק ועלו ל-10:20 כבר בתום הרבע הראשון, ואף שאריס הצליחה לצמק ולעלות לרבע המכריע בפיגור 53:51, זה לא הספיק כדי לנצח. דרוקר וקבוצתו עומדים כעת על מאזן של 2 נצחונות ו-3 הפסדים, וביום שלישי הקרוב הם יגיעו למלחה, למפגש עם הפועל גלבוע/גליל עליון במסגרת היורוקאפ.

* ואם בגלבוע/גליל עסקינן, הרי שהקבוצה שהדיחה אותה ממוקדמות היורוליג, ורסאץ', ניצחה הערב 85:86 את נימברוק הצ'כית של אפיק ניסים וננו גינצבורג. המשחק הלך צמוד ברוב אורכו, כאשר שריצה טובה של ניסים וחבריו העלתה אותם ל-55:68, עשר דקות לסיום. אלא שורסאץ' החזקה לא ויתרה ואף עלתה ליתרון, 2 דקות לסיום, הרבה בזכות מילאן מצ'באן המצוין. ואז, במצב של של 84:84 נשלח ניסים אל הקו, קלע רק פעם אחת, ומהצד השני שתי קליעות עונשין מדויקות של מיליאן פאבקוביץ' העניקו לסרבים את הניצחון הדרמטי. למרות ההחטאה הקריטית, ניסים הצטיין הערב בשורות קבוצתו עם 22 נקודות ו-4 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully