וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי בספק לבנפיקה

קשר הפועל ת"א נפצע בקרסול ב-1:3 על בני סכנין. גוטמן: "איבדנו ריכוז, אסור שזה יקרה". דראפיץ': "שיחקנו בסדר"

קובי אליהו

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכה: עידן גוראל

הפועל תל אביב הצליחה לחזור הערב (שבת) מפיגור לניצחון 1:3 בחוץ מול בני סכנין, במסגרת המחזור ה-13 בליגת העל. האדומים של אלי גוטמן נראו לא טוב במחצית הראשונה ואפילו ספגו שער בדקה ה-67 מרגליו של כריסטיאן דנלאקי, אך צמד של טוטו תמוז (צמד שני בארבעה מחזורים) ושער של ערן זהבי סידרו להפועל תל אביב ניצחון שישי בשבעת המחזורים האחרונים והרבה אוויר וביטחון לקראת משחק ליגת האלופות מול בנפיקה ביום רביעי הקרוב.

אגב זהבי - הקשר נפגע בקרסול עוד לפני שכבש את השער השני וכרגע הוא בספק למשחק נגד בנפיקה בהמשך השבוע. מחר תתברר חומרת הפציעה שלו. אביחי ידין, שישב היום ביציע, ינסה להתאמן מחר ובקבוצה מקווים שיוכל לשחק

תמוז: "כיף לי בהפועל ת"א"

המאמן אלי גוטמן אמר בסיום: "אני חושב שלכל אורך המשחק שיחקנו טוב והחמצנו המון. במחצית הראשונה לא היינו חדים ליד השער שלהם, והיינו קצת אנמים. במחצית השניה כבר היינו הרבה יותר טובים. הפנדל שהחמצנו גרם לנו לאבד טיפה ריכוז ואנרגיות. זה לא צריך לקרות ואני עובד על זה בפן המנטלי". לקראת המשחק נגד בנפיקה: "חשוב לבוא עם ניצחון כי אנחנו קבוצה טובה שיודעת מה היא רוצה מעצמה ובלי שום קשר אנחנו תמיד רוצים לנצח".

על הפרסומים לפיהם הוא ביקר שחקנים שלא שמרו על אורח חיים ספורטיבי: "שחקן כדורגל באשר הוא צריך לדעת שזה המקצוע שלו. הגוף לא יכול לדבר והשריר לא צריך לדבר. בימים של שיא העומס ערב סיום הצ'מפיונס ליג, הגוף צריך לנוח טוב ולישון טוב ולזה התייחסתי".

גם טוטו תמוז נשמע מאושר: "ככל שהמשחק מתקרב לסוף, כך זה יותר מתוק. אנחנו שמחים מאוד, שיחקנו מול קבוצה טובה וזה טוב שניצחנו". על היכולת שלו אמר תמוז: "כיף לי ושמחת החיים חשובה לכדורגלן, כמו גם הכבוד שהצוות המקצועי נותן. אבל מה שבאמת חשוב הוא שהראנו היום הרבה אופי כקבוצה וניצחנו". תמוז התייחס גם ליחסים עם המאמן : "אלי גוטמן זה כמו אבא בשבילי, אני שמח שהגעתי למורה דרך כמו אלי גוטמן. נבוא ונעשה את המיטב מול בנפיקה".

עומרי קנדה, שנכנס כמחליף בדקה ה-71 והצטיין בדקות המעטות בהן שיחק, הוסיף: "אני שמח שידענו להתעשת ועשינו את השוויון מהר. אחרי זה היה קשה מאוד לעצור אותנו. לפני ששכטר ואני נכנסנו, גוטמן אמר לנו שתיקו לא יהיה טוב ושננצח. אני שמח שנכנסו והצלחנו להשפיע על הקבוצה".

על המפגש מול בנפיקה ביום רביעי הקרוב הוסיף המגן: "זה אחרת ממה שהיה פה. עם כל הכבוד זו ליגה ישראלית וזה משהו אחר לגמרי. אני מקווה שנגיע ברמת מחויבות כמו שאנחנו מגיעים למשחקים גדולים. אם נשחק כמו שאלי רוצה, בקו של ארבע בהגנה, השמיים הם הגבול".

דראפיץ': "שיחקנו בסדר גמור"

מאמן סכנין סלובודן דראפיץ נשמע מאוכזב: "שיחקנו בסדר גמור, לקראת הסוף הלכנו קצת אחורה. ההתלהבות מהשער עשתה לנו לא טוב, לפני זה היה יותר טוב. אבל שאתה הולך אחורה נגד הפועל תל אביב, זה מה שקורה.

"זה מחזור שני שאנחנו מבקיעים ואני חושב שאנחנו משחקים ממשחק למשחק יותר טוב. הגיעה אלינו היום הדאבליסטית ועשינו את המקסימום. אנחנו מסתכלים על הליגה שלנו וצריכים להתכונן כמה שיותר טוב למשחק נגד הפועל רמת גן".

מאיר כהן המאוכזב אמר: "יצאנו פראיירים. הובלנו בשער אחד ובבית שלנו, עם הקהל, היינו צריכים לנצח. היינו צריכים לדעת להגן על התוצאה ולסגור בצורה טובה יותר את הפועל כי היא קבוצה שאם אתה לא עושה את זה נגשה - היא מענישה אותך. זה מה שהיה. זה מאכזב ומתסכל אבל אנחנו חייבים להסתכל קדימה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully