וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שער ראשון לשלומי ארבייטמן בליגה

החלוץ הישראלי שיחק 83 דקות ב-4:4 מול ווסטרלו, 90 דקות לרמי גרשון ואליניב ברדה. ברוסיה, נאתכו בישל בתיקו קאזאן

שלומי ארבייטמן ממשיך להתרגל לבלגיה, והיום (שבת) החלוץ הישראלי כבש שער בכורה בליגה ב-4:4 של גנט מול ווסטרלו במחזור ה-16. גנט כבר הובילה 0:3, היריבה שלה ביצעה קאמבק מדהים כשכבשה שלושה שערים תוך עשר דקות כדי לחלץ נקודה, גנט שוב הובילה, אבל ווסטרלו לא ויתרה וכבשה שער שוויון דרמטי בדקה ה-94. גנט נמצאת כעת במקום השלישי עם 29 נקודות.

זה התחיל עם משחק התקפי משובח של גנט, שדהרה ליתרון מצוין אחרי שטים סמולדרס, הקשר הבלגי, כבש בדקה החמישית, ארבייטמן היה חתום על השני תשע דקות להפסקה, וסטין דה סמט סידר את השלישי לקבוצת הצמרת. אלא שמכאן גנט הורידה הילוך ואיפשרה לווסטרלו ממרכז הטבלה לחזור, כשפאולו הנריקה כבש צמד (59, 65) ושער עצמי של סמולדרס (69) השאיר את גנט על 3:3. איברהימה קונטה כבש את שער היתרון לגנט בדקה ה-78, ארבייטמן הוחלף חמש דקות לאחר מכן, אבל דניאל צ'אבז הישווה כאמור בדקה ה-94.

גנק ממשיכה להוביל את הטבלה בבלגיה, והיום קבוצתו של אליניב ברדה ניצחה 1:3 בחוץ את שרלרואה. החלוץ הישראלי שיחק 90 דקות והיה מעורב בשער השני, שהיה עצמי של סמואל פבריס, שחקנה של שרלרואה. איתן טיבי לא נכלל בסגל הקבוצה המפסידה. גנק ראשונה עם 36 נקודות, בעוד שרלרואה סוגרת את הטבלה עם שבע נקודות בלבד.

קורטרייק, קבוצתו של רמי גרשון, הפסידה 3:1 בחוץ ליופן, כאשר בלם נבחרת ישראל שיחק 90 דקות. קורטרייק כבשה ראשונה בדקה ה-15 אחרי שער של קארים בלוחין, אבל דקה לאחר מכן פרדי מומבונגו-דואה הישווה שהכדור פגע ברגלו של גרשון. את המשחק סיימה קורטרייק עם תשעה שחקנים לאחר הרחקתם של מ'בויו אילומבה בדקה ה-32 וברכט קאפון, שנגע בידו ברחבה בדקה ה-85 ואיפשר לעבדל ראזק ג'אדיד לכבוש את שער הניצחון ליופן בפנדל בדקה ה-86. ג'דיד גם כבש את השער האחרון בדקה ה-91. קורטרייק נמצאת במקום השמיני עם 24 נקודות.

בישול לנאתכו, תיקו לקאזאן מול זניט

רובין קאזאן רדפה כל העונה אחרי זניט סנט פטרסבורג, אבל ראתה אותה חוגגת אליפות בשבוע שעבר. היום (שבת) במחזור הלפני אחרון, אירחה קאזאן את האלופה הטרייה, שהופיעה בהרכב משני ושיכורה אחרי החגיגות הגדולות, חזרה מפיגור כפול ל-2:2, אך יצאה מאוכזבת ותחתום את העונה במקום השלישי. צסק"א מוסקבה, שנאבקה עם רובין קאזאן על המקום השני, ניצחה 1:3 ב-10 שחקנים את ספרטק בדרבי והבטיחה את הסגנות והכרטיס הישיר לשלב הבתים של ליגת האלופות.

ביברס נאתכו השלים 90 דקות בהרכב המארחים והציג יכולת טובה במחצית הראשונה של המשחק בין האלופה היוצאת לאלופה החדשה, אך דווקא מחליפי זניט עלו ליתרון בדקה ה-19 משער של ויקטור פאיזולין, שבעט מ-18 מטרים כדור שפגע בדרך באחד השחקנים וחדר פנימה. בדקה ה-54 הצרות של קאזאן גדלו, כשהמחליף ההונגרי שאבולס הושטי הבקיע בבעיטה מהאוויר.

למרות הפיגור הכפול, רובין קאזאן לא הרימה ידיים. נאתכו היה האיש שהחזיר אותה לעניינים עם בישול בהגבהה מדויקת לשער נגיחה של הבלם הספרדי סזאר נבאס בדקה ה-61. חמש דקות לאחר האסיסט השלישי של נאתכו העונה, הצליח אלכסיי מדבדב לקבוע 2:2. המארחים ניסו בכל הכוח להשיג את השלישי, החמיצו לא מעט וחשפו גם את ההגנה, אך בסופו של דבר נאלצו להסתפק בתיקו ובמקום השלישי שישלח אותם למוקדמות ליגת האלופות.

זאב חיימוביץ' ישב על ספסל טרק גרוזני, שהפסידה בחוץ 2:1 לקבוצת התחתית של אלניה ולדיקווקאז. טרק במקום ה-11 עם 32 נקודות.

*** שגיב כהן כבש את שערו השני העונה במדי פולי יאשי, שניצחה 0:4 את אוניראה אלבה במסגרת הליגה השנייה ברומניה. כהן גם בישל את אחד השערים.

עדכון ראשון: 14:54
עדכון אחרון: 23:02

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully