וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ניצחה את בני סכנין 1:3

הפועל ת"א הציגה כדורגל רע בדוחא ורק אחרי שנקלעה לפיגור 1:0 מול בני סכנין, העבירה הילוך. למזלה זה הסתיים ב-1:3

הפועל תל אביב עלתה הערב (שבת) לפחות זמנית למקום הראשון בליגת העל אחרי ניצחון 1:3 על בני סכנין בחוץ. ולמרות ששלוש הנקודות הושגו, לאלי גוטמן יש מספר סיבות לדאגה, רובן נובעות מהעובדה שהקבוצה שלו שיחקה בהילוך איטי עד שנקלעה לפיגור בדקה ה-67 (כריסטיאן דנלאקי). למזלו של המאמן, לקבוצה שלו נשאר מספיק זמן כדי להתעורר, להשוות בדקה ה-74 (טוטו תמוז) ולהשלים מהפך עם צמד נוסף (ערן זהבי, 74 וטוטו תמוז, 86).

ערן זהבי שחקן הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
חיכו יותר מדי זמן כדי להיכנס למשחק. זהבי והפועל/אדריאן הרבשטיין

זר שהיה נקלע היום לאצטדיון דוחא לא היה מאמין ב-65 הדקות הראשונות שהוא צופה במשחק בליגת העל הישראלית, בטח לא בכזה בו נוטלת חלק הדאבליסטית ומי שבעוד מספר ימים תשחק בליגת האלופות.

שחקני הפועל תל אביב נראתה כבדים ומסורבלים בדקות הפתיחה, אבל אחרי 25 דקות החלו להתעורר כשגילי ורמוט מתחיל לקחת אחריות וליצור מספר מצבים לחבריו. מאיר כהן בלם את טוטו תמוז ובן שהר, אבל במקום להמשיך לדחוף ולבנות על המומנטום החיובי, האורחת חזרה לשחק בריצה קלה ובאדישות מפתיעה והמחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים. כשההזדמנות לכבוש סופסוף הגיע בדמות פנדל בדקה ה-64, וינסנט אניימה שלח את הבעיטה החוצה.

סכנין מצידה, התמקדה במגננה ובניסיונות יציאה למתפרצות. אלו לא הניבו כל תוצאות עד הדקה ה-67, אז הספיק כדור אחד גדול של נסטיה צ'ה לכריסטיאן דנלאקי והרומני ניצל את ההלם בהגנת האורחים כדי לכבוש. לצערה של סכנין, בדיעבד השער שלה היה מה שהעיר את היריבה שלה.

אלי גוטמן ביצע חילופים נוספים אחרי שעוד לפני כן הכניס את ויקטור מרעי במקום יוסי שבחון, ועומרי קנדה, שנכנס במקומו של דני בונדר, התחיל לייצר מהומות באגף שלו. מרעי בעצמו גרם לבלגן ברחבת המארחת ושני בישולים שלו, לטוטו תמוז בדקה ה-74 ולערן זהבי בדקה ה-77, סימנו מהפך. שער של טוטו תמוז בדקה ה-86 חתם סופית את הסיפור והעניק להפועל תל אביב ניצחון.

מהלך המשחק

דקה 6: קאסום קיבל כדור ארוך שחלף על פני פרנסמן, אבל ניסה להקפיץ מעל אניימה ושלח את הכדור החוצה.

דקה 16: תמוז וזהבי ניהלו התקפה בסיומה הכדור הגיע לבן שהר וזה בעט בסיבוב החוצה. לא הזדמנות של ממש, אבל בעיטה ראשונה לכיוון השער של מאיר כהן.

דקה 25: ורמוט עורר מהומות בתוך הרחבה של סכנין, בסופן הכדור הגיע לזהבי שבעט מעמדה נוחה החוצה.

דקה 26: שוב ורמוט יוצר מצבים לחבריו, הפעם לטוטו תמוז שקיבל כדור עומק בתוך הרחבה אבל מיהר לבעוט היישר לידיים של כהן.

דקה 34: שהר קיבל את הכדור בתוך הרחבה ובעט שטוח ברגל שמאל, אבל כהן ירד היטב ובלם.

דקה 60: דאבל פס בין ורמוט לזהבי הסתיים בבעיטה חזקה של האחרון מ-16 מטרים, מאיר כהן הדף, הריבאונד הגיע לתמוז שהיה חייב לכבוש מתוך רחבת החמש, אבל כהן זינק והציל שער בטוח.

דקה 64: ורמוט הכניס פס קטן לתמוז, שחלף על פני טל חן וזה הכשיל אותו. אניימה לקח את הפנדל, אבל בעט שטוח החוצה.

דקה 67: גול! נסטיה צ'ה הכניס כדור עומק מצוין לדנלאקי, הרומני התקדם ומול אניימה שלח פנימה. 0:1 לבני סכנין.

דקה 74: גול! קנדה העביר למרעי בתוך הרחבה, האחרון הוציא כדור רוחב, תמוז קיבל ושלח בעיטה שטוחה פנימה. 1:1.

דקה 77: גול! מרעי קיבל את הכדור בתוך הרחבה, הוציא פס לזהבי וזה בעט כדור אלכסוני, חלש אך מדויק, לחיבור של מאיר כהן. 1:2 להפועל תל אביב.

דקה 86: גול! שכטר הוציא מתפרצת לאורך עשרות מטרים ולבסוף מצא את תמוז, שמול כהן שלח את הכדור פנימה. 1:3 להפועל תל אביב.

בני סכנין: מאיר כהן, לוהאב כיאל, יא יא פטי, טל חן, באסם גנאים, עלא אבו סלאח (עובדה זבידאת, 85), דריאן מאטיץ', נסטיה צ'ה, חאמד גנאים, אחמד קאסום, כריסטיאן דנלאקי.


הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר (עומרי קנדה, 71), דגלאס דה סילבה, ביוואן פרנסמן, דדי בן דיין, שי אבוטבול, ערן זהבי, גילי ורמוט, יוסי שבחון (ויקטור מרעי, 63), בן שהר (איתי שכטר, 71), טוטו תמוז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully