וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקרמנטו ניצחה, כספי לא שותף

הקינגס השיגו ניצחון ראשון אחרי שישה הפסדים, 81:86 על ניו ג'רזי, הישראלי לא שיחק אפילו דקה וראה את חבריו מסתדרים בלעדיו

בשורות טובות לסקרמנטו, בשורות מדאיגות לעמרי כספי. הלילה (בין שישי לשבת) הקינגס רשמו את ניצחונם הראשון אחרי שישה הפסדים רצופים, כשגברו 81:86 על ניו ג'רזי ועלו למאזן 7:4. החדשות המדאיגות מגיעות מכיוונו של כספי, כשהפורוורד הישראלי לא שותף הלילה במשחק ולו לשנייה אחת, וראה מהספסל את חבריו מסתדרים לא רע בלעדיו ועוצרים את רצף ההפסדים דווקא כשהוא לא משותף.

כספי איבד את מקומו בחמישייה במשחק הקודם (בהפסד מול הניקס), בניסיון לשנות מעט את ההיררכיה בקבוצה השוקעת, והלילה דונטה גרין פתח במקומו, שיחק 34 דקות וסיים עם 9 נקודות ו-6 ריבאונדים. הפעם הישראלי לא עלה אפילו מהספסל, כשאפילו דארנל ג'קסון זכה למספר שניות משחק, והמאמן פול ווסטפאל משתף עשרה שחקנים כשאף אחד מהם הוא לא כספי.

עוד לפני המשחק ווסטפאל הודיע כי מעתה גרין יהיה הסמול-פורוורד הפותח של הקינגס עד להודעה חדשה, וזאת למרות שלא הרשים עד כה העונה ומיעט לשחק. הודעת המאמן היא בשורה רעה לכספי, וגם לחברו לקבוצה פרנסיסקו גארסיה, שמקומם בהיררכיה יהיה נמוך יותר מעתה והם יעלו מהספסל.

טייריק אוונס הוליך את קלעי הקינגס עם 20 נקודות, קרל לנדרי הוסיף 15 ובנו אודריך תרם 12. דמרקוס קאזינס קלע 8 וקלט 10 ריבאונדים. בשורות הנטס (8:4) בלט כריס האמפריס עם 18 ו-10, אנתוני מורו קלע 17, טראביס אאוטלו הוסיף 13.

החמישייה שהעלה ווסטפאל מול הנטס הייתה הפעם החמישית העונה שהוא משנה את ההרכב הפותח ב-11 משחקים. "זאת תהיה החמישייה בעתיד הקרוב", הבהיר המאמן, ושלח בשורה מדאיגה נוספת לכיוונו של כספי: "אני מאמין שבקרוב נצמק עוד יותר את הרוטציה, זו כנראה הדרך הנכונה. למדתי הרבה מאוד על השחקנים גם מבחינה אינדיבידואלית, וגם על איך שהם משתלבים יחד כקבוצה, בגלל ששיחקנו נגד כמה קבוצות טובות. עכשיו יש לנו פרק זמן שמאפשר לנו לראות איך אנחנו משתלבים ביחד".

"היה עלינו הרבה לחץ, בעיקר בגלל ששיחקנו רע במגרש הביתי שלנו", אמר אודריך על קבוצתו, שעצרה רצף של חמישה הפסדים ביתיים, "עכשיו שוב טעמנו את טעמו של ניצחון". ווסטפאל סיכם: "היו לנו 44 דקות טובות של הגנה, וזה מה שניצח לנו הערב את המשחק".

"נמצא את השחקנים שיודעים לשמור ואת אלה שלא מבצעים את אותן טעויות", הוסיף ווסטפאל במסיבת העיתונאים בסיום, וזאת לאחר שהודיע כי בעתיד הקרוב החמישייה הפותחת תכלול את לותר הד, טייריק אוונס, דונטה גרין, קרל לאנדרי וסמואל דלמבר. "אנחנו נצמצם את הרוטציה במשחקים הבאים, זאת אולי הדרך שתגרום לנו שיפור", הוסיף המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully