וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה: "מוריניו יזכה עם ריאל בליגת האלופות"

מאמן נבחרת ארגנטינה לשעבר ערך ביקור במתקן האימונים של הבלאנקוס והילל את המיוחד: "הוא מעל לכל ביקורת"

ריאל מדריד זכתה הערב (שישי) לביקור מתוקשר מדייגו מראדונה, שכהרגלו ניפק כמה כותרות עבור התקשורת המקומית והביא תמיכה מוחלטת בז'וזה מוריניו, שסופג ביקורות רבות בספרד על התנהלותו.

מאמן נבחרת ארגנטינה לשעבר, שהוכתר מוקדם יותר היום כמועמד המועדף על אוהדי בוקה ג'וניורס להחליף את קלאודיו בורגי המתפטר, לא התייחס לשאלות בנוגע לעתידו בבוסטרוס והעדיף להלל את עמיתו הפורטוגלי.

"מוריניו יצר אחווה אמיתית בין שחקני ריאל", טען מראדונה, שערך סיור במתקן האימונים של הבלאנקוס בזמן הכנותיהם למשחק מול אתלטיק בילבאו מחר. "באימון שראיתי כולם רצו לשחק, וניכר שהוא יצר תחרות בריאה על כל מקום בהרכב".

על הביקורות נגד המיוחד אמר מראדונה: "בספרד חייבים לתת למוריניו זמן עד שהשחקנים שלו יבינו בדיוק מה הוא רוצה. זה מה שקרה באינטר לפני שהוא הביא להם את גביע אירופה אחרי 50 שנה. אם במדריד יחכו בסבלנות למוריניו, אני בטוח שהוא יזכה איתם בליגת האלופות בתוך זמן קצר. מוריניו הוא מעל לכל ביקורת, השיטות שלו סנסציונליות. הוא מאפשר לשחקנים ליהנות אבל משתמש באגרוף הברזל כשצריך, והוא יודע יותר טוב מכל אחד אחר להמריץ את שחקניו על כר הדשא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully