וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדאגה האמיתית של נמני: המדור "דואר זבל"

21.11.2010 / 15:51

המדור "דואר זבל" מגלה את הקולגיאליות של מנג'ר מכבי תל אביב, חושף את הרשימות בפנקס הסודי של גרנט וגם מביא סקופ: הסיבה האמיתית לגירושין של טוני פארקר ואווה לונגוריה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תשובת המערכת

שאיבקוביץ' אכן צודק: בסטטיסטיקה אין עמודת משכורת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תשובת המערכת

בהחלט, בהחלט. אמנם יש עוד כמה חודשים טובים עד המשך המוקדמות במרץ, אבל תראה כמה דברים אתה יכול לקחת איתך לעתיד: גל אלברמן יופי של בלם, והציוות שלו לצד רמי גרשון נראה כמו מרכז ההגנה שלנו בחמש השנים הקרובות; יובל שפונגין נראה טבעי לחלוטין כמגן שמאלי; קובי דג'אני הוא שחקן נבחרת מלידה, וכמוהו גם אוראל דגני. אם אפשר בכל זאת מילת ביקורת קטנה - באמת קטנה: לפי מבנה גופו של המתורגמן, ייתכן והוא עשוי להיות אפקטיבי יותר כקשר 50-50 באמצע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תשובת המערכת

א' היקר, בוודאי שנשמח לעזור לך. עד כדי כך יהיה לנו לכבוד, שעמלנו קשות על מנת לרכז את כל ציטוטיך מהחודשיים האחרונים. החלטנו לחלק אותם, ברשותך - קטע לאוקטובר, קטע לנובמבר. אנחנו מקווים שלא תשפוט אותנו, אנחנו יודעים כמה אתה לא אוהב לדבר על שופטים.

חודש אוקטובר

יום שבת, 2 באוקטובר, אחרי 1:1 עם פולהאם:

"היינו הקבוצה הטובה יותר. יש קבוצות טובות בפרמיירליג והולך להיות קרב גדול עד אז. אני חושב שהראנו שיש לנו קבוצה שלא אמורה להיקלע למאבקי הישרדות".

יום שני, 4 באוקטובר:

"זו ליגה מוזרה. עוד שער אחד והיינו מעל לקו האדום. בינינו לבין המקום השביעי יש חמש נקודות בלבד. הטבלה לא חשובה, אנחנו לא קבוצה של מקום אחרון בטבלה. אנחנו משחקים כדורגל כדי להגיע למקום טוב יותר ונגיע לשם. אני מרוצה מהשיפור, הוא הגיע הרבה יותר מהר ממה שחשבתי".

יום שישי, 15 באוקטובר:

"הפסדנו אמנם את ארבעת המשחקים הראשונים שלנו בעונה, אבל אף אחד כאן לא נכנס לפאניקה בעקבות זאת. כשיש לך חזון, אתה צריך להיות בטוח בעצמך. זה אומר לא להיכנס ללחץ כאשר אתה מגיע לתוצאות רעות. עשינו הכנה טובה לעונה, אבל פתחנו לא טוב. ידענו שההגרלה שלנו קשה ועד ה-31 לאוגוסט לא ידענו מה יקרה בקבוצה - מי יישאר, מי לא ומי יבוא. מה שהכי אהבתי זה שהבעלים של המועדון אמרו לי: 'אנחנו יודעים שהמצב של הקבוצה לא טוב, אבל אנחנו רוצים מישהו שמבין את המצב ויבנה פה משהו, ולא רק לעונה אחת'".

יום שבת, 16 באוקטובר, אחרי 1:1 עם וולבס:

"במחצית השנייה היינו טובים הרבה יותר וגם כבשנו שני שערים, שהשופט החליט שאחד מהם לא היה חוקי. אנחנו משתפרים המון. אנחנו עובדים קשה מאוד על הדברים המנטליים, ואנחנו מרוצים שרואים את התוצאות".

יום שבת, 23 באוקטובר, אחרי הפסד 2:1 לניוקאסל:

"אנחנו נהיה במאבקי הירידה כל העונה. אני חושב שנצא מהמקום האחרון, אבל נישאר פחות או יותר באזור הזה ואנחנו חייבים לדעת להתמודד עם זה. אין מה לעשות, לחץ זה חלק מהמשחק".

יום שני, 25 באוקטובר:

"זה לא יהיה קל עבורנו להיחלץ מהאזור המסוכן כעת, אבל יש עוד כמעט 30 משחקים העונה, ויש לנו בחודשיים הקרובים משחקים שאנחנו יכולים לנצח. נאמר לי שהבעלים של המועדון סבלניים ומבינים".

יום שבת, 30 באוקטובר, אחרי הפסד 1:0 לארסנל:

"אם נמשיך להילחם כמו היום, לא נהיה רחוקים מלנצח משחקים. מגיע לנו לנצח משחקים, וננסה לעשות את זה מול בירמינגהאם בשבת הבאה. אנחנו במצב טוב מבחינת היכולת שלנו, אם נהיה במצב הזה בחודש אפריל זה יהיה סיפור אחר, אבל אני באמת מאמין שנוכל להישאר בליגה. הקבוצה משחקת כדורגל טוב ונלחמת. היום זו היתה הופעה הרואית שלנו".

חודש נובמבר

יום שני, 1 בנובמבר:

"אף אחד לא מרוצה מהמקום שלנו בטבלה, אבל בשלב הזה של העונה ניצחון אחד ישנה את התמונה. אנחנו רק בנובמבר ואנחנו יודעים שנוכל לעשות את זה במשחקים הקרובים. ההבדל בין איך שאנחנו נראים כרגע לניצחונות במשחקים שלנו הוא קטן מאוד. אנחנו עושים את כל הדברים נכון. החודשיים הקרובים מאוד חשובים עבורנו ואני מעודד מהיכולת".

יום שבת, 6 בנובמבר, אחרי 2:2 עם בירמינגהאם:

"אני לא אוהב לדבר על שופטים, אבל זה כבר קרה לנו נגד וולבס, אסטון וילה, בולטון וגם היום ועלה לנו בשתי נקודות. זו פשוט פארסה".

יום שני, 8 בנובמבר:

"נעשה את התפנית. יש נטייה לחשוב שהדירוג בתחתית הליגה מחליש מבחינה מנטלית, אבל אנחנו משחקים כדורגל טוב והתוצאות הטובות יגיעו. אנחנו פשוט צריכים להמשיך ולעשות את הדברים נכון".

יום שבת, 13 בנובמבר, אחרי 0:0 עם בלקפול:

"היינו הרבה יותר טובים מהם. הגענו למספיק הזדמנויות כדי לנצח שלושה משחקים והגיעו לנו מספיק פנדלים כדי לנצח שני משחקים, אבל השחקנים שלנו הם יותר מדי ישרים והם מנסים לא ליפול ברחבה. עשינו הכל נכון. אני לא יכול לומר אפילו מילה רעה אחת על השחקנים, הם לחצו היטב, נעו היטב וייצרו המון מצבים. האוהדים ראו את המאמץ האדיר שכל השחקנים השקיעו".

יום רביעי, 17 בנובמבר:

"אני לא מדבר על עצמי, אבל אני חושב שאנחנו עושים עבודה טובה. אני חושב שאנחנו צריכים להמשיך לשחק בדרך בה אנחנו משחקים והניצחונות יגיעו. אין לי שום כוונה לוותר. עם ניצחון אחד ב-13 משחקים אפשר לחשוב שאנחנו משחקים כדורגל לא טוב, אבל השחקנים השתפרו לפחות ב-70 אחוז והם הולכים ונעשים טובים יותר מחודש לחודש".

יום שבת, 20 בנובמבר, אחרי הפסד 3:0 לליברפול:

"האוהדים היו נהדרים ותמכו בקבוצה, אבל הם חייבים להבין שלא קל לשחק בלי כל כך הרבה שחקנים חסרים. ברגע שארגיש שאני לא יכול לעשות את העבודה, לא אהיה כאן, אבל אני בטוח שאני יכול לעשות עבודה טובה ולהוליך את הקבוצה קדימה".

------------------------------------------------------------------------------------

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תשובת המערכת

שאלה טובה. ראה לינק מצורף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

------------------------------------------------------------------------------------

(מדובר במדור סאטירי. כל קשר למציאות מקרי בהחלט)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully