וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארטסט: "רוצה לשחק ב-NFL אחרי שאפרוש"

אחרי שהצהיר שהוא חולם להיות מתאגרף מקצועני, סיפר פורוורד הלייקרס על מטרה נוספת שסימן לעצמו עם תום חוזהו ב-2014

רון ארטסט מסרב לנוח על זרי הדפנה. אחרי שזכה בטבעת האליפות הראשונה בקריירה שלו בסיום העונה שעברה ומיד הציע אותה במכירה פומבית למען ייעוץ נפשי לצעירים, ממשיך פורוורד הלייקרס לייצר כותרות, והפעם הוא גילה שאחרי סיום חוזהו בלייקרס בקיץ 2014 הוא מתכוון לנסות ולהיבחן בקבוצת פוטבול.

ארטסט שחגג השבוע את יום הולדתו ה-31 כבר סיפר בעבר על רצונו להפוך למתאגרף מקצועני לאחר פרישתו, אך כעת מסתבר שחלום האגרוף ייאלץ להמתין עוד קצת. "אני מנסה לשמור על הגוף שלי עד כמה שניתן", אמר ארטסט בראיון ל-CBS. "ואם אשמור על עצמי טוב מספיק אנסה להתקבל לקבוצת NFL. זו פנטזיה גדולה שלו, ואם אראה שאוכל להגשים אותה אין ספק שאנסה. אני לא מודאג מקריירת האגרוף, אליה אוכל תמיד לחזור, ואני רק מקווה שבגילי אוכל למצוא קבוצת פוטבול שתסכים להמר עליי".

בראיון התייחס ארטסט גם לבעיות השתייה שלו, אחרי שאשתקד הודה שבמהלך עונת הרוקי שלו במדי הבולס הוא היה נוהג לשתות אלכוהול אפילו בחדר ההלבשה במהלך משחקים: "אני עדיין שותה לפעמים, אבל הדבר המרשים מבחינתי הוא שאני כבר לא צריך לשתות. אני מנסה להימנע משתייה, וככל שאני מצליח בכך לאורך זמן אני מגלה שאני כבר לא מרגיש צורך לשתות".

* יוסטון הודיעה שיאו מינג, שהספיק לשחק חמישה משחקים בלבד העונה לפני שנפצע בקרסולו והושבת לפני שבוע וחצי, ייעדר מהמגרשים שבועיים נוספים לפחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully