וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן ניצחה 0:1 את פיורנטינה

הרוסונרי שמרו על הפסגה עם ניצחון רביעי ברציפות, איברהימוביץ' כבש במספרת (45). רומא ניצחה 0:2 את אודינזה

המחזור ה-13 בסריה A נפתח הערב (שבת) והמוליכה החדשה-ישנה מילאן הצליחה להבטיח לעצמה לפחות עוד שבוע בפסגת הטבלה. לא במשחק גדול הרוסונרי זכו בעוד ניצחון חשוב, הפעם על פיורנטינה 0:1. זהו הניצחון הרביעי ברציפות של מסימיליאנו אלגרי שעובר להתעסק כעת במאבקי הבית בליגת האלופות.

רומא הצליחה לחזור למסלול הניצחונות מול אודינזה ועלתה זמנית למקום השלישי. מחר תצא אינטר למשחק חוץ מול קייבו, לאציו תתארח אצל פארמה המשתפרת, גנואה תארח את יובנטוס ורוברטו דונאדוני יערוך את הבכורה שלו כמאמן קליארי בקרב על שש נקודות מול ברשיה.

מילאן - פיורנטינה 0:1

כל מה שמילאן רצתה לעשות השבוע זה בסך הכל לשמור על המקום הראשון. היא התייצבה למשחק בסן סירו מול פיורנטינה, שלא מגלה יציבות מאז תחילת העונה. אחרי שחגגה את החזרה למקום הראשון, קיוותה מילאן להעביר את הלחץ ללאציו, וזה בדיוק מה שהיא עשתה.

רונאלדיניו פתח על הספסל. מסימיליאנו אלגרי התאכזב לראות את החגיגות של הכוכב שלו לאחר שהברזילאי נתפס על ידי צלמים מקומיים מבלה בתום ההפסד של ברזיל 1:0 לארגנטינה במשחק הידידות, אך הוא הבהיר עוד לפני המשחק שהוא לא ישאיר את רונאלדיניו מחוץ לסגל ופתח בפעם השלישית ברציפות על הספסל. רוביניו וזלאטן איברהימוביץ' פתחו בחוד של אלגרי והיו מסוכנים הרבה יותר מהיריבה.

ארבע דקות אחרי שקלרנס סיידורף בישל לרוביניו שער שנפסל בנבדל, הגיע שער נפלא של זלאטן איברהימוביץ' במספרת, אחרי שהשבדי קיבל את הכדור וסיים נפלא עם פצצה לשער. הויולה, שמתאוששים לאיטם מפתיחת העונה הזוועתית ועדיין מחפשים ניצחון חוץ ראשון, ניסו את מזלם כמה פעמים עד הסיום, אבל מילאן הצליחה לשמור על התוצאה ויכולה כבר להתארגן למאבקי ליגת האלופות באמצע השבוע. לפני הסיום הורחק פר קרולדרופ, שחקנה של פיורנטינה, בצהוב שני.

רומא - אודינזה 0:2

הדהירה של רומא לעבר הצמרת נבלמה בשבוע שעבר עם התיקו מול יובנטוס (1:1) שקטע לג'ילארוסי רצף של שלושה ניצחונות, אבל הערב הצליחה הקבוצה של קלאודיו ראניירי לחזור למסלול הניצחונות עם 0:2 על אודינזה. סגנית האלופה עלתה באופן זמני למקום השלישי בזכות שערים של ז'רמי מנז ומרקו בוריילו.

מנז העלה את רומא ליתרון בדקה ה-24, לאחר מהלך אישי נפלא במהלכו עבר שני שחקנים ושיחרר בעיטה לפינה הרחוקה, 0:1 לרומא. השער השני הגיע בדקה ה-57, כשהפעם בוריילו, שנמצא בכושר נפלא, לאחר שקיבל מסירת עומק, הסתובב על המגן שלו ובעט עם רגל שמאל חזק לפינה הקרובה וקבע 0:2 שנותר עד הסיום. ניקולאס בורדיסו הורחק בדקה ה-81 והשאיר את הרומאים עם 10 שחקנים, אך גם זה לא שינה את התוצאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully