וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשל"צ שמטה נקודות ראשונות

האלופה סיימה ב-28:28 עם מכבי תל אביב במשחק המרכזי של המחזור הרביעי. גם נס ציונה והרצליה נפרדו בתיקו 23:23

המחזור הרביעי בליגת העל בכדוריד, שנפתח ביום שלישי עם ניצחונה של הפועל ראשון לציון על קרית אונו/גני תקווה במשחק שהוקדם בשל משחקיה של סגנית האלופה מול נורדסאיילנד הדנית בגביע אירופה בשבת ובראשון, נמשך הערב (שישי) עם כמה משחקים מותחים.

מכבי ראשון לציון איבדה נקודות ראשונות העונה כשסיימה ב-28:28 עם מכבי תל אביב. האלופה חיפשה נקמה על ההפסד בחצי גמר גביע האיגוד, אך שוב נקלעה לפיגור ונזקקה לקאמבק מאוחר ולשער דרמטי של גל אברהם כדי לחלץ שוויון. יואב נאמן ויוהאן רושקה הובילו את הקבוצה של גלעד מאור עם שישה שערים כל אחד, השוער עדן צרפתי היה הבולט בשורות מכבי תל אביב.

מאור אמר בסיום: "אני לא יכול להגיד שאני מאוכזב, אבל לדעתי היינו צריכים לנצח את המשחק. היה לנו סוף מאוד מוזר, אני לא יודע איך גל כשהוא פצוע הבקיע גול מעשרה מטרים, בלי כתף בכלל".

במשחק מסקרן נוסף נפרדו א.כ נס ציונה ובני הרצליה בשוויון 23:23. השתיים, שהגיעו למשחק אחרי שני ניצחונות רצופים, לא הצליחו לברוח זו לזו במשך כל המשחק, כשברק פריד מוביל את המקומיים עם שמונה שערים, ובסיום חילקו הקבוצות את הנקודות ביניהן.

אס"א תל אביב, השלישית בטבלה, התאוששה מההפסד למכבי ראשון לציון בשבוע שעבר עם ניצחון קליל 21:35 על מכבי רעננה, בראשותו של גיל פומרנץ שכבש שישה שערים. מכבי קרית מוצקין לא התקשתה לנצח את א.ס רמת השרון 27:37, ועירוני רחובות ניצחה 16:26 את עירוני פתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully