וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יילך להם קלף?

בפינת העל טבעי פנינו למור בן עמי, קוראת בקלפי טארוט, שעוזרת לנו לגלות איך יתפתחו שלושת המשחקים המרכזיים. נמני, מאנצ'יני ואלישע לוי, היכונו

בואו נעזוב לרגע את הסטטיסטיקות, ההערכות שמתבססות על פציעות ועל נתונים אחרים שמאפשרים לנו מדי שבוע לחזות תוצאות וניגש לעולם אחר לגמרי: עולם העל טבעי. השבוע פנינו פעם נוספת לקוראת בקלפי טארוט, מור בן עמי, שעוזרת לנו להבין איך ייגמרו שלושת המשחקים המרכזיים בשבת, ראשון ושני. בסך הכל העמדנו בפניה מספר נתונים כמו שמות הקבוצות, תאריכי הלידה של המאמנים וימי המשחק. אז החזיקו אצבעות וקוו לטוב. זכות הדיבור עוברת לקלפים ולבן עמי.

משחק מספר 57 (שבת): מכבי תל אביב - עירוני קרית שמונה 1.50, 3.40, 4.65

הפעם מכבי תל אביב בניצוחו של אבי נמני פועלת ומתכוננת ממקום מאוד שקול ובטוח. העשייה מאוד בטוחה וזהירה, הולכים צעד צעד, משתדלים לא לפספס שום פרט ושום דבר קטן שעלול בטעות למנוע מהם ניצחון. לנמני מאוד חשוב להוכיח את עצמו הפעם, להביא ניצחון ולהראות שהוא יודע ומסוגל. הרבה אגו מעורב בסיפור ורצון להוכיח. הוא לא עובד מהר ומהבטן בשונה מפעמים קודמות, הוא למד מטעויות ועכשיו ההליכה היא שקולה וזהירה. בכלל כל המשחק הקבוצה והמאמן יילכו "על בטוח". לא יהיו הפתעות וטוויסטים למיניהם, בטח שלא נטילת סיכוניים מיותרים, גם לא סיכונים מחושבים. לאט ובזהירות זו הגישה הפעם.

עירוני קריית שמונה בניצוחו של רן בן שמעון נמצאת בהלך רוח די גאוותני ואפילו הייתי אומרת ילדותי. קיימת אופוריה מסויימת, חשיבה ששום דבר לא יכול עליהם והם יחפשו להפתיע במשחק הזה עם מהלכים מעניינים וטוויסטים למיניהם. אולי בפעם אחרת זה היה עובד להם. הפעם אני אלך עם המתינות והיציבות במהלכים של מכבי תל אביב. מכבי תל אביב ואבי נמני לוקחים.

ההימור: 1

משחק מספר 21 (ראשון): פולהאם - מנצ'סטר סיטי 3.0, 2.85, 2.05

מארק יוז, מאמן פולהאם, הוא לא בדיוק פראייר. הבחור יודע היטב להתקדם, הוא אמביציוזי, רואה למטרה, הולך עד הסוף עם הרצונות שלו ולרוב גם מצליח. השנה הוא נכנס לשנה משפחתית יותר, מתונה, לעומת רוברטו מאנצ'יני, מאמן מנצ'סטר סיטי, שנכנס לשנה מאוד תקשורתית והישגית. מבחינת הקריירה, מבין השניים זו לחלוטין השנה של מאנצ'יני. יוז, לעומת זאת, כבר מרגיש שהא רוצה לנוח. אם ללכת לפי המאמנים, האנרגיות לצידו של מאנצ'יני, אבל יש לנו קבוצה שלמה, אז נבחן לפי הקלפים.

נראה שפולהאם הולכת לשים את המשחק הזה בכיס שלה. יש מצב לשער או שניים בהגדרת "יותר מזל משכל", אבל לא רק. פולהאם פשוט יודעת לעבוד. הם יידעו איפה ומתי לתקוף ואיפה לשחרר ולעבוד על הגנה. המשחק שלהם יהיה הרמוני ומאוזן. ישר כוח חבר'ה, אתם עובדים טוב.

באשר למנצ'סטר סיטי, אמרנו שמאנצ'יני בשנה טובה והישגית? אמרנו שהאנרגיות הקרייריסטיות בתנופה אצלו? לגמרי נכון, רק חבל שהקבוצה לא משתפת איתו פעולה. הוא מנסה עד זוב דם להעביד אותם כמו שצריך ולאמן אותם. הוא עושה עבודה מצוינת, אבל הוא לא מצליח לסחוף אותם והם בשלהם. נראה שהם יותר מחפשים ליהנות כרגע ולהעביר את הזמן בבילויים במקום באימונים. זה יבוא לידי ביטוי במשחק הקרוב. את המשחק הזה פולהאם יוז לוקחים.

ההימור: 1

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

משחק מספר 60 (שני): מכבי חיפה - הפועל חיפה 1.40, 3.70, 5.25

אצל אלישע לוי, מאמן מכבי חיפה, האנרגיות לא כל כך ממוקדות במשחק. ייתכן והוא עסוק בענייני הבית, האישה, אולי אפילו הריון. אין השקעה מצידו לקראת המשחק הקרוב. המזל הוא שהקבוצה מאומנת ומיומנת ויודעת לעבוד היטב, אז ייתכן וזה לא יבוא על חשבונם.

הפועל חיפה בניצוחו של ניצן שירזי (בשונה ממכבי חיפה) קצת פחות מאמינה בעצמה. נדמה שעברה עליהם תקופה לא פשוטה שקצת שחקה להם את התקווה, חבל כי זה מצב של נבואה שמגשימה את עצמה. בסך הכול יש להם פוטנציאל יפה לנצח והאמת שבמשחק הספציפי הזה החושים מתערבלים לי כי זה לא כל כך ברור, אבל אם אני חייבת לבחור אני אלך על...

אני לא אבחר כי זה לא ברור עדיין מבחינת האנרגיות. צר לי אך תצטרכו מתוך תיאורי המצב של הקבוצות להחליט בעצמכם, אני לא מוכנה לכתוב משהו שאני לא בטוחה בו ולא יכולה לעמוד מאחוריו. הפסימיות והקשיים שעברו על הפועל הערימו עליהם יותר מדי וזה ישפיע להם על התפקוד. אפשר להתנחם בכך שהמשחק הזה באיזשהו אופן יפיח בהם רוח חיים חדשה ואופטימיות כך שלכאן או לכאן, הם ייצאו מנצחים. למכבי חיפה יש גם פוטנציאל ניצחון מעולה כי הם באים חזקים ובטוחים.

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully