וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר: "מקווה לשמור את הכי טוב שלי לסיום העונה"

השוויצרי מלא ביטחון לקראת פתיחת המאסטרס בלונדון. נדאל: "רוצה לשפר את הרושם שהשארתי כאן בשנה שעברה"

ביום ראשון ייצא לדרך טורניר המאסטרס בלונדון שינעל את עונת 2010 בסבב ה-ATP, והערב (שישי) הגיעו כוכבי הטורניר לביקור במעון ראש הממשלה הבריטי דייויד קמרון והתייחסו כל אחד לסיכויי הזכייה שלהם. למרות הפציעה בכתפו שמנעה ממנו לשחק בטורניר פאריס בשבוע שעבר, בחרו סוכנויות ההימורים ברפאל נדאל כמועמד המוביל לזכייה בטורניר, ואחריו אנדי מארי ורוג'ר פדרר.

נדאל, ששובץ לבית אחד עם נובאק דג'וקוביץ', אנדי רודיק ותומאס ברדיך, הבטיח לתקשורת המקומית שהוא כשיר לחלוטין ונשמע נחוש לכפר על כישלונו במאסטרס אשתקד, אז עזב את לונדון עם שלושה הפסדים בשלב המוקדם מבלי לזכות במערכה בודד.

"אני בסדר", הרגיע השור ממאיורקה. "הלכתי לרופא והוא אמר לי שהפציעה הייתה יכולה להפוך לחמורה יותר אם הייתי משחק בפאריס. זה לא סיפור גדול, פשוט העונה הארוכה גרמה לעומס על הכתף שלי. אני מתכוון לתת את הכל כדי לזכות בטורניר. יש לי מוטיבציה מיוחדת לשפר את הרושם שהשארתי שם בשנה שעברה".

גם עבור פדרר מדובר במבחן חשוב. אחרי שנה קשה במיוחד הוא נכנס לכושר מצוין בחודשיים האחרונים, אך המומנטום שלו נבלם בשבוע שעבר עם ההפסד לגאל מונפיס בחצי הגמר בפאריס. "זה טורניר חשוב מאוד בשבילי", אמר המדורג שני בעולם, שישחק בבית המוקדם עם מארי, רובין סודרלינג ודויד פרר. "אני מקווה שאוכל לשמור את הכי טוב שלי העונה לסיומה. מבחינה פיזית אני מרגיש מוכן, ויש לי כוח לעוד טורניר אחד. הגוף שלי עדיין לא זועק לחופש, ואף פעם לא נהגתי להתלונן על העומס המצטבר".

על העובדה שהוא מרוחק כמעט 4,000 נקודות דירוג מנדאל אמר פדרר: "יהיה קשה מאוד לחזור למקום הראשון כי רפא משחק טוב מאוד. זה לא משהו שמעסיק אותי כרגע, המטרה היא לשחק היטב בלונדון ולהגיע מוכן לעונה הבאה".

מארי מגיע גם הוא עם לא מעט לחץ לטורניר, כשהקהל הבריטי מצפה ממנו להופעה משכנעת יותר מבשנה שעברה, אז ניצח שניים משלושת משחקיו בשלב הבתים אך לא עלה לחצי הגמר בגלל חישובי משחקונים.

"הלחץ על כל השחקנים פחות או יותר זהה", אמר הסקוטי, שהידרדר השבוע למקום החמישי בעולם. "הקהל המקומי באמת יכול לעשות את ההבדל. כל טניסאי יגיד לך שכשהקהל מאחוריך זה עוזר מאוד. האווירה באולם תהיה נהדרת כמו בשנה שעברה, ואני מקווה שהיציעים שוב יהיו מלאים בכל המשחקים".

"מה שקרה בשנה שעברה לא ישנה את הגישה שלי", המשיך מארי. "אני אמשיך לנסות לנצח בכל משחק מבלי לחשוב על חישובי המשחקונים. השנה כל השחקנים מגיעים בכושר טוב כך שלא יהיו בכלל משחקים קלים, אבל אני מרגיש רענן מנטלית ופיזית ואני מקווה לשחק ברמה הכי גבוהה שלי כדי לזכות בטורניר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully