וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי מתקרב לסטיאווה בוקרשט?

מיחאי סטויקה, שעבד עם הישראלי באוניראה, מונה לג'נרל מנג'ר סטיאווה וברומניה מעריכים שהמאמן עשוי להצטרף אליו בקרוב

ברומניה מתחזקות ההערכות לפיהן רוני לוי עשוי להגיע בקרוב לסטיאווה בוקרשט. הסיבה לכך היא מינויו של מיחאי סטויקה, מקורבו של הישראלי, לתפקיד הג'נרל מנג'ר של סטיאווה. נשיא המועדון, ג'יג'י בקאלי, הודיע היום (שישי) רשמית על הגעתו של סטויקה, שנחשב לאחד מאנשי המקצוע החזקים והמוערכים בכדורגל הרומני. כזכור, סטויקה שימש עד תחילת העונה בתפקיד דומה באוניראה אורזיצ'ני והוא האיש שמינה את לוי לתפקיד המאמן.

שבועות אחרי שסטויקה התפטר מאוניראה בעקבות המצב הכלכלי אליו נקלע המועדון, הודיע גם המאמן הישראלי על התפטרותו. בין השניים שוררת מערכת יחסים טובה מאוד וברומניה מעריכים שסטויקה עשוי לבקש למנות את לוי למאמן במקומו של מריוס לקאטוש, שפיטוריו הם עניין של זמן. גם מועמדותם של וולטר זנגה, לאסלו בולוני ודן פטרסקו הוזכרה, אך לוי נחשב למועמד המוביל להגיע.

לוי, 44, הגיע לרומניה בינואר ועזר לאוניראה לסיים במקום השני. העונה, כאמור, נקלע המועדון למשבר כלכלי חריף ולוי החליט לסיים את תפקידו לאחר מספר מחזורים. מאז, הוזכר שמו של המאמן כמועמד למספר קבוצות בכירות ברומניה.

סטיאווה פתחה רע מאוד את העונה ואחרי 15 מחזורים היא מדורגת במקום השמיני עם 22 נקודות, 11 פחות מהמוליכה גלאץ. לפיכך, דורש בקאלי לבצע מהפכה. אגב, יחד עם סטויקה הגיעו לסטיאווה גם המנהל הספורטיבי של אוניראה, רודקאן נרקיס, ומספר שחקנים צפויים להצטרף בינואר. זאת, בין היתר, בגלל חוב של בעלי אוניראה לבקאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully