וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ווסטהאם הובסה 3:0 על ידי ליברפול

הפטישים שוב נראו רע ועדיין שקועה במקום האחרון. צ'לסי הפסידה 1:0 לבירמינגהאם, גם ארסנל הפסידה. ניצחון ליונייטד

העניינים בצמרת הפרמיירליג מתחממים ומשחקי המחזור ה-14 עשויים לסמל את תחילתו של המהפך. לא מאמינים? ובכן, מה תגידו על הפסד שלישי בארבעת המשחקים האחרונים של צ'לסי - הפעם 1:0 בברימינגהאם? מה תאמרו על מנצ'סטר יונייטד, שהשתוותה ליריבה המרה בפסגה לאחר שגברה 0:2 בביתה על וויגאן?

ומה תגידו על הדרבי הלונדוני האדיר שהיה בין ארסנל וטוטנהאם? התותחנים חלמו לכבוש זמנית את המקום הראשון והובילו כבר 0:2 מול היריבה העירונית השנואה אך מהפך מדהים של התרנגולים סידר להם 2:3 ענק בסיום.

בתחתית, אברהם גרנט ו-ווסטהאם ספגו עוד הפסד, הפעם 3:0 באנפילד אצל ליברפול ונותרו שקועים עמוק במקום האחרון גם אחרי המחזור ה-14. מי שממש לא קשורה לתחתית והיא הוכיחה זאת היום היא בולטון, שהביסה בביתה 1:5 גדול את ניוקאסל, בהמשך מסעה אל עבר מקום באירופה.

ארסנל - טוטנהאם 3:2

17 שנה עברו מאז ניצחה טוטנהאם את ארסנל במשחק חוץ. הניצחון האחרון הושג בהייבורי במאי 1993, אז כבש טדי שרינגהאם פעמיים ב-1:3. הפעם היה נדמה שהמסורת תימשך כשארסנל עלתה ל-0:2 מהיר כבר בדקה ה-27, אך במחצית השנייה הצליחו התרנגולים לעשות מהפך גדול ולנצח 2:3 משערים של גארת בייל, פנדל של רפאל ואן דר וארט ועוד אחד של יונאס קאבול, שקבעו לארסנל הפסד בית שני ברציפות לראשונה מזה 13 שנה.

ארסנל עלתה ליתרון כבר בדקה השמינית כשמסירת עומק ארוכה של ססק פברגאס מצאה את סמיר נאסרי לא מכוסה מול גומס. השוער יצא רע והצרפתי חלף על פניו ומזווית קשה במיוחד גילגל פנימה וקבע 0:1 לתותחנים עם שערו החמישי בליגה העונה. בדקה ה-27 עלו האדומים של ונגר כבר ל-0:2. הפעם זו הייתה מתפרצת שהגיעה לפברגאס. הקשר הספרדי היה חופשי לחלוטין במרכז השדה והעביר לאגף השמאלי שם חיכה ארשבין שיישר לעברו של שמאק באמצע והחלוץ המרוקני דחק מקרוב את השישי שלו בליגה העונה.

במחצית ביצע הארי רדנאפ חילוף כשג'רמיין דפו נכנס במקום ארון לנון. החילוף עשה טוב לתרנגולים, שהצליחו לצמק בדקה ה-50 אחרי התקפה מתפרצת. מסירה ארוכה הגיעה לגארת בייל אחרי הסטה של ואן דר וארט בנגיחה. הקשר הוולשי נשאר מול פביאנסקי ובעט עם החלק החיצוני פנימה, 1:2 לארסנל. טוטנהאם המשיכה להיות מסוכנת והצליחה למצוא את השוויון בדקה ה-65. בעיטה חופשית של ואן דר וארט נעצרה בידו של פברגאס והשופט פיליפ דאווד הצביעה על הנקודה הלבנה. הקשר ההולנדי בעט גם את הפנדל, דייק וקבע 2:2. בדקה ה-85 הושלם המהפך הענק של הלבנים כשבעיטה חופשית של ואן דר וארט הגיע לראשו של יונאס קאבול, שנגח אחורה והכניע את פביאנסקי, 2:3 דרמטי לטוטנהאם.

בירמינגהאם - צ'לסי 0:1

כעת כבר אפשר להגיד את זה בפה מלא: משהו מאוד לא טוב עובר על צ'לסי בשבועות האחרונים. בשבוע שעבר חוותה הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי את אחת התבוסות המשפילות בשנותיה האחרונות - 3:0 בבית לסנדרלנד, והערב היא נחלה את הפסדה הראשון לבירמינגהאם מזה שלושים שנה, ורשמה הפסד שלישי בארבעת המשחקים האחרונים (!). עד לא מזמן נראו הבלוז הקבוצה הכי בלתי שבירה ביבשת, ולפתע הם שבירים מאוד, ולא מצליחים למצוא את הרשת - אפילו למרות הסטטיסטיקה הבאה: 31 בעיטות (9 למסגרת), 0 שערים; בירמינגהאם, לעומת זאת, בעטה 3 פעמים - פעם אחת למסגרת, וחגגה ניצחון ענק.

אנצ'לוטי העלה את ניקולא אנלקה, סולומון קאלו ודידייה דרוגבה בחוד, ובדקות הראשונות רשמו דרוגבה וקאלו מספר החמצות שמנעו מצ'לסי לעלות ליתרון מוקדם. ואז הגיעה הדקה ה-17. לי בוייר, שחזר להרכב בירמינגהאם רק לאור פציעתו של קרייג גרדנר, סיים מבצע קבוצתי נהדר שהתחיל בסבסטיאן לארסון ונמשך בהורדת כדור עם הראש של קולין ג'רום, ומשם לא התקשה קשר נבחרת אנגליה לשעבר להכניע את פיטר צ'ך, ולהקפיץ את אצטדיון סיינט אנדרוז על רגליו.

צ'לסי החלה להיכנס ללחץ. אין ספק כי הבלוז היו טובים יותר הערב, ובפרט במחצית השניה, אלא שיכולת מצוינת של בן פוסטר, בצירוף החמצות רבות של דרוגבה (שפגש את המשקוף בדקה ה-38), מאלודה וקאלו פשוט לא אפשרו לה להשוות. כאמור, צ'לסי רושמת הפסד שלישי בארבעה במשחקים, כאשר בכל ארבעת המשחקים הללו היא מצאה את הרשת פעם אחת בלבד. איבוד הנקודות אפשר ליונייטד להיצמד לבלוז בפסגת הטבלה עם 28 נקודות, ובעוד פחות מחודש השדים האדומים מגיעים לסטמפורד ברידג'. לנו לא נותר אלא לספור את הימים.

מנצ'סטר יונייטד - וויגאן 0:2

ייתכן וההרכב החזק יותר של מנצ'סטר יונייטד דווקא חיכה על הספסל: ווין רוני חזר לסגל אחרי למעלה מחודש בו החלים מפציעה ובילה במתקן אימונים מיוחד בארצות הברית, ולצידו הערב על הספסל ישבו ראיין גיגס ופול סקולס. אחרי הכל, ליונייטד יש זכרונות נעימים ממפגשי עבר עם הלאטיקס: כל עשרת המשחקים האחרונים בין השתיים במסגרת הפרמיירליג הסתיימו בנצחונות של השדים האדומים, כאשר בשנה שעברה יונייטד הביסה פעמיים 0:5. הערב זה היה מעט פחות משכנע, אך אלכס פרגוסון בוודאי ישמח עם התוצאה - על אחת כמה וכמה לאור איבוד הנקודות הנוסף של צ'לסי המקרטעת.

פרגוסון העלה חוד צעיר של קיקו מאקדה וגבריאל אוברטן, ויונייטד לא הציגה יכולת משכנעת במיוחד במחצית הראשונה. אלא שאז, ממש בדקה ה-45, הגבהה של ג'י סונג-פארק מצאה את ראשו של פטריס אברה, שנגח היטב אל הקרקע ופנימה. 0:1 לאדומים. בדקה ה-56 הוציא פרגוסון את מאקדה ופארק לטובת רוני וסקולס, כאשר החלוץ עלה לכר הדשא לראשונה מאז חידוש החוזה המתוקשר שלו. בשלב הזה וויגאן איבדה את הראש משום מה. בדקה ה-59 הורחק אנטולין אלקרז והשאיר את האורחת בעשרה שחקנים, ובדקה ה-61 הצטרף הודו רודאייגה לחדרי ההלבשה, אחרי עבירה גסה שהכריחה את השופט לשלוף כרטיס אדום שני תוך שתי דקות.

משם, מיותר לציין, וויגאן כבר לא חזרה. בדקה ה-77 סיים חאבייר צ'יצ'ריטו הרננדז הגבהה מצוינת של רפאל מהאגף הימני כדי לנגוח תוך כדי צלילה, בשער שהזכיר במעט את זה של אברה לקראת סיום המחצית הראשונה. יונייטד עלתה ל-0:2, הורידה הילוך, וחגגה באצטדיון החלומות כששמעה על ההפסד המדהים של צ'לסי בבירמינגהאם, שאפשר לשדים האדומים להיצמד לפסגה עם 28 נקודות (והפרש שערים פחות טוב).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

ליברפול - ווסטהאם 0:3

אברהם גרנט קיבל בשבוע החולף את מילת הקסם "גיבוי" מהנהלת הפטישים. מעניין מה הם יגידו אחרי ההופעה המביכה באנפילד הערב. ווסטהאם הציגה עוד משחק חלש, ספגה שלושה שערים כבר אחרי 38 דקות והובסה 3:0 על ידי ליברפול. גרנט בוודאי יספר על שיפור ביכולת של הקבוצה שלו, אבל גם אחרי המחזור ה-14 הקבוצה שלו שקועה עמוק במקום האחרון עם תשע נקודות בלבד ושמונה משחקים ברציפות ללא ניצחון. אל תופתעו אם למרות הגיבוי, גרנט לא יעמוד על הקווים כבר מול וויגן במחזור הבא.

ליברפול עלתה ליתרון בדקה ה-18, כשקרן של ראול מיירלש מצאה את גלן ג'ונסון, שהצליח לעצור על החזה ולשחרר בעיטה שטוחה וחזקה במיוחד ולא השאיר הרבה סיכוי לרוברט גרין וקבע 0:1 לליברפול. האדומים של רוי הודג'סון כבשו את השני כבר בדקה ה-27. טורס ניסה לחדור לתוך הרחבה וכדור מהרגל שלו נעצר על בידו של גאבידון שלא הסתפק בכך ונגע בכדור גם עם ידו השנייה ולא השאיר לשופט ברירה חוץ מלשרוק לפנדל. דירק קאוט לא התקשה מ-11 מטר וקבע 0:2. הבליץ של ליברפול נמשך ובדקה ה-38 זה כבר 0:3. פול קונצ'סקי הגביה מאגף שמאל ישר לראשו של מקסי רודריגז, שנגח מצוין לפינה הרחוקה ופנימה. נכון, ווסטהאם לא ניצחה באנפילד כבר 47 שנה, אך היכולת שלה הערב הייתה אומללה והתירוצים כבר לא מעניינים אף אחד.

משחקים נוספים:

בלקפול - וולבס 1:2
לבלקפול: לוק וארני (3), מרלון הרווד (44). לוולבס: קווין דוייל (86)

בולטון - ניוקאסל 1:5
לבולטון: קווין דייויס (18, פנדל, 90, פנדל), לי צ'ונג-יונג (39), יוהאן אלמנדר (50, 72). לניוקאסל: אנדי קארול (52)

ווסט ברומיץ' - סטוק 3:0
לסטוק: מתיו את'רינגטון (55, פנדל), ג'ונתן וולטרס (85, פנדל, 90)

עדכון ראשון: 18:52

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully