וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד הביסה את אתלטיק בילבאו 1:5

שלושער של רונאלדו הוביל את ריאל לדריסה נוספת, ברצלונה התעללה באלמריה והביסה אותה 0:8, שבוע לפני הקלאסיקו

מי שעוד היה צריך הוכחה להבדלי הרמות העצומים בין ריאל מדריד וברצלונה לשאר הליגה הספרדית קיבל בפתיחת המחזור ה-12 הערב (שבת) עוד תזכורת לכך. ברצלונה פשוט רמסה את אלמריה העלובה 0:8 ועוד בחוץ, שיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-31 ואת מאזן הכיבושים שלה ללא פחות מ-33 שערי זכות. מזל שהקלאסיקו הגדול של אירופה ייערך בעוד תשעה ימים ב-29 בנובמבר. נראה שרק אחרי אותו הערב נקבל אינדיקציה אמיתית ליכולת בהן נמצאות שתי הקבוצות נכון לשלב זה של העונה.

אגב, משמעות התבוסה של אלמריה היתה כה חזקה, שבסיומו של המשחק קיבל מאמן הקבוצה, חואן מנואל לילו הודעה כי הוא מפוטר. בריאל מדריד ראו את היריבה שלהם חוגגת על הדשא, והחליטו להוכיח שבכל הנוגע להתעללות בליגה הספרדית, יש לה מקום של כבוד. הבלאנקוס לא התקשתו הערב, והביסו את אתלטיק בילבאו 1:5, במשחק שהבהיר כי הקלאסיקו הקרוב ככל הנראה יהפוך לקלאסיקה אמיתית. במשחק נוסף שהתקיים הערב נפרדו ויאריאל ו-ולנסיה ב-1:1 מאכזב.

אלמריה - ברצלונה 8:0

נכון, הקבוצה של פפ גוארדיולה נראתה נפלא הערב, ליאונל מסי שוב הוכיח למי שעוד היה זקוק להוכחה, כי הוא גאון כדורגל עם שלושער שהעלה את מאזנו ל-13 שערים העונה וצמד בישולים קלילים והוביל את הקבוצה ל-0:8 באלמריה. אבל קצת קשה להחמיא לבלאוגרנה על משחק כזה מבלי להתייחס לעליבות של המארחת, שנראתה כמו קבוצת חובבים לעומת בארסה ולא היוותה יריב לרגע. כנראה שאם מסי, אינייסטה, וייה וקרקיץ' היו באמת רוצים, המשחק היה נגמר בתוצאה דו ספרתית.

החגיגה של ברצלונה התחילה בדקה ה-17 לאחר שמסי העביר מסירה לוייה, שהחזיר לו עם העקב והפנומן הארגנטינאי בעט חזק ושטוח לפינה הרחוקה ופנימה וקבע 0:1. שתי דקות בלבד חלפו והשני של בארסה הגיע. צ'אבי מסר לאינייסטה, שיישר למרכז וקיבל כדור בחזרה מהגנת אלמריה ומול דייגו אלבס הוא לא התקשה במיוחד לקבוע 0:2 קל. בדקה ה-27 הגיע כבר השלישי. הפעם וייה הכניס מסירת עומק למקסוול, שיישר למרכז שם עמד בלם היריבה, סנטיאגו אקסייטה, שדחק דווקא לשערו שלו וקבע 0:3 לברצלונה. הטיול לא נגמר כאן. בדקה ה-35 מצא כדור ארוך של אנדראו פונטאס את פדרו לבד מול שוער אלמריה והספרדי הצעיר גילגל בקלות פנימה וקבע 0:4. רק דקה חלפה ואלבס האומלל הוציא עוד כדור מהרשת.

בדקה ה-63 נכנס בויאן קרקיץ' גם לרשימת הכובשים. וייה נכנס לרחבה, עבר שחקן אחד אך נעצר על ידי השני. הכדור הגיע למסי, שהכניס לקרקיץ', שמקרוב דחק פנימה וקבע 0:6 משפיל במיוחד. בדקה ה-68 המשיך מסי את החגיגה, לאחר שהשתלט על כדור שהדף אלבס לא כל כך טוב והארגנטינאי כבש את השביעי. נגמר? ממש לא. בדקה ה-74 מסי פרץ קדימה והכניס מסירת עומק לקרקיץ', שנשאר לבד מול אלבס וכבש בקלות, 0:8.

בסיומו של המשחק הודיעו ראשי אלמריה על פיטוריו של המאמן חואן מנואל לילו, שהתבשר על כך עוד לפני שעזב את האצטדיון.

ריאל מדריד - אתלטיק בילבאו 1:5

עוד לפני שהחל המשחק שמעו בריאל על הדריסה של ברצלונה, וידעו כי עתה שוב הלחץ עליהם לא רק לנצח, אלא גם לשלוח מסר משלהם כי לקלאסיקו הם מגיעים מוכנים. מוריניו שוב ראה את המשחק מהיציע, ובדקות הפתיחה התקשו מאוד שחקניו של למצוא את דרכם אל הרחבה, אבל בדקה ה-19 מהלך קבוצתי מצויין הצליח לשבור את הגנת בילבאו: רונאלדו מצא את די מריה בקצה הרחבה, וזה הכניס כדור מצויין להיגואין, שהתגבר על המגן שלו ומול השוער בעט לפינה השמאלית.

בילבאו יצאה קדימה, אלא שדווקא ברגע הזה ריאל הכפילה את היתרון: מהלך קבוצתי נפלא של הבלאנקוס הסתיים בבישול מצוין של מסוט אוזיל בנגיעה לאחת לכריסטיאנו רונאלדו, שבעט שטוח לפינה וקבע 0:2 בדקה ה-30. האורחים לא הרימו ידיים וחיפשו שער מצמק. בדקה ה-40 יצאה בילבאו למתפרצת, כדור רוחב עשה את דרכו לרחבה, הגנת ריאל קיבלה שתי הזדמנויות לנקותו, אבל לא הצליחה, וליורנטה לא התקשה לכבוש מקרוב כדי לצמק ל-2:1. רגע לפני המחצית קיבלו האורחים הזדמנות פז להשוות, אבל כדור הרוחב לא מצא את ליורנטה והלך החוצה.

גם במחצית השניה קיבלו האורחים הזדמנות טובה לכבוש את שער השיוויון, אבל קסיאס ביצע עצירה נהדרת של בעיטה חופשית, ומן העבר השני הכו הבלאנקוס בשלישית. די מריה ניסה לפרוץ אל הרחבה בדקה ה-57, וספק הוכשל, ספק זרק את עצמו, אך השופט שרק לפנדל, וסרחיו ראמוס ירה את הכדור פנימה. לא חלפו 5 דקות ובילבאו התפרקה לחלוטין. רונאלדו הוכשל מחוץ לרחבה, ולקח בעצמו את הבעיטה החופשית, אותה הצליח שוערה של בילבאו רק להדוף פנימה. האורחים לא היו רחוקים מלצמק עד לסיום, אבל מרטינס לא הצליח לכבוש מקרוב, ועשרים שניות בתוך זמן פציעות זכתה ריאל בפנדל נוסף, כשגראנרו הוכשל ברחבה, ורונאלדו זכה להשלים שלושער. נו, מתי כבר יהיה ה-29 בחודש?

ויאריאל - ולנסיה 1:1

ההפסד בשבוע שעבר לברצלונה הפריד את ויאריאל משתי הגדולות של ספרד, אבל הערב היא התעקשה להוכיח שהמקום השלישי שלה בצדק. חואקין בישל לאריץ אדוריץ בדקה ה-21 כדי לעלות את האורחת ליתרון, אבל הצוללת הצהובה תקפה בחמת זעם על מנת להשוות ובדקה ה-73 מצא ברונו את ג'וזפה רוסי, שכבש מתוך הרחבה וקבע 1:1. ויאריאל שומרת על המקום השלישי לפחות שבוע נוסף ועל פער שלוש נקודות מיריבתה האזורית.

עדכון ראשון: 20:52

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully