וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד - הפועל פ"ת: עשרה, מי יודע?

המלאבסים הפסידו ב-10 המשחקים האחרונים בעיר הנמל. זגורי ודיין חוזרים להרכב. גרגורי לא מתכנן שינויים (19:00, אין שידור)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

המאזן של הפועל פתח תקוה באשדוד הוא מאזן של קבוצה חבולה, שמתפרקת בכל פעם שהיא מתקרבת לי"א. עשרה הפסדים רצופים באשדוד מאז עונת 2001/2 רשמה פתח תקוה במגרש הזה, סטטיסטיקה נדירה אפילו ביחס לקבוצות גדולות שמשחקות מול מועדונים נידחים. מלבד מפגש אחד מתוך אותם עשרה, פתח תקוה ספגה בכל המשחקים שני שערים לפחות. בסך הכל, מתוך 16 משחקים בין הקבוצות, אשדוד ניצחה 12 פעמים, הפועל רק שלוש. הניצחון ההיסטורי האחרון באפריל 2002 הושג במשחק צמרת, בין שתי קבוצות במקום הרביעי והחמישי. מוטי קקון, העיט, כבש את השער היחיד במשחק. בשבת, ייפגשו חלוצי פתח תקוה את שוערם בעונה שעברה, יוסי שקל, שסופר כבר 289 דקות ללא ספיגת שער. שקל שמר על רשת נקייה בשלושת המשחקים האחרונים של קבוצתו והשער האחרון שספג היה במשחק התיקו 1:1 נגד מכבי חיפה בקרית אליעזר לפני כחודש.

מפתחות והכנות

מ.ס אשדוד:

אשדוד נמצאת במומנטום די חיובי כאשר צברה שבע נקודות בשלושת המשחקים האחרונים ולמעשה הקבוצה לא הפסידה על כר הדשא בששת המשחקים האחרונים בליגה (המשחק נגד באר שבע הסתיים בתיקו אולם לאשדוד נפסק הפסד טכני בבית הדין - ר.ב). ארבעת שחקני הנבחרות, עופר ורטה וניר ביטון (הנבחרת הצעירה), רחמים צ'קול (לא שותף במדי הבוגרת נגד איסלנד) ודימיטאר מקרייב (נבחרת בולגריה), יפתחו מחר בהרכבה של אשדוד, כאשר למעשה מתכוון גרגורי לפתוח עם אותם 11 שפתחו בתיקו המאופס נגד בני יהודה במחזור הקודם.

הפועל פתח תקוה:

אחרי העימות עם גיא צרפתי, הייבוש של רפי דהן והמלחמה שניהל לטובת גל כהן שאיים לעזוב, יובל נעים רוצה להחזיר להפועל פתח תקוה את השקט שמלווה אותה במחזורים האחרונים. המאמן יצטרך להסתדר ללא ג'וניור ויסה, אבל הקשר ישראל זגורי חוזר ל-11 והקבוצה אמורה להיראות הרבה יותר דינמית ויצירתית כשהוא משחק. גיא דיין שנראה מאוד נמרץ ופחות תכליתי מול סכנין, יחזור גם הוא להרכב, כנראה בגלל שנעים אוהב שחקנים שרצים. הוא יחליף את רפי דהן שיפתח על הספסל. חברו מטוברוק, ניסן אלקלעי המוכשר, ימשיך לקבל קרדיט בקישור. כפי שפורסם, השוער ויליאם אמאמו ישוחרר בינואר עם שובו של אוסטין אג'ידה שמדביר את קצב האימונים וכבר מחר תום קשתי יהיה השוער השני בסגל. נעים אמר לשחקניו באימון היום: "אשדוד קבוצה ביתית טובה, נצטרך להניע כדור בסבלנות".

יעמדו למבחן

מ.ס אשדוד: דימיטאר מקרייב

שני שערים בלבד כבש החלוץ הבולגרי העונה בליגה בעוד באשדוד מצפים ממנו לתפוקה גדולה בהרבה. בצוות המקצועי יודעים שאם מקרייב יכנס לכושר הבקעה ועידן שריקי ייתן את שלו, מדובר באחת מחוליות ההתקפה הכי מסוכנות בליגת העל.

הפועל פתח תקוה: שניר דורי

אחרי הפציעה של אוסטין אג'ידה, בהפועל פתח תקוה החליטו לתת קרדיט גדול לשוער הצעיר שלהם. מאז שדורי את כפפות השוער הראשון, הוא לא הוכיח שמקומו בשורה אחת עם השוערים הגדולים בישראל, אבל הוא גם הראה לא מעט ניצוצות של שוער שמפלס לעצמו את הדרך לעמדת השוער הראשון של קבוצה בליגת העל, שזה די נדיר כשלעצמו. המבחן הכי גדול של דורי מתחיל עכשיו, כשאג'ידה מאיים לחזור בינואר ולרשת את מקומו של ויליאם אמאמו, שבמצב העניינים הזה אין לו מה לחפש בקבוצה. המבחן הראשון מתחיל מחר במגרש המפחיד באשדוד, שבוע אחרי שרשם לעצמו חוב של שתי נקודות, כשהדף כדור בזמן הכי לא נכון לרגל של נסטיה צ'ה. זה הזמן להחזיר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הרכבים משוערים

הפועל פתח תקוה: שניר דורי, איאד חוטבא, גל כהן, דניאל אדו, יגאל אנטבי, ג'ונתן אסוס, ישראל זגורי, גיא דיין, ניסן אלקלעי, גיא צרפתי, דודו ביטון.

מ.ס אשדוד: יוסי שקל, עופר ורטה, אפה אמברוז, מתן אוחיון, רחמים צ'קול, סטפן קינגווה, ניר ביטון, משה אוחיון, עמנואל סארקי, עידן שריקי, דמיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully