וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייטים פגז

בחרנו עבורכם ארבעה מפגשים שבהם אנו חוזים שלא יהיה משעמם מבחינת כמות השערים. מתחילים בליגה הלאומית ומקנחים בספרד

הגשמים מבוששים לבוא, אבל מבחינת משחקי הכדורגל אנחנו מקבלים יופי של הצגות בשבועות האחרונים. גם לסוף השבוע הקרוב קבענו דייטים עם שמונה קבוצות שינסו לעשות אותנו שמחים ולשלשל עוד קצת מזומנים לכיסנו. בפינת 'לפנינו המבול', כידוע, אנחנו בוחרים משחקים שצפויים להיות גשומים מבחינת כמות השערים, כאשר אנחנו מזכירים כי ההימור הנפוץ בסוג הזה של ההימור הוא 'סך הכל שערים (2-3)', כאשר אם אתם משוכנעים שלא יהיו שערים או שיהיה שער אחד, אתם מסמנים 1, אם אתם חושבים שיהיו שניים או שלושה שערים, אתם מסמנים X ואם אתם חושבים שיהיו ארבעה שערים ומעלה, אתם מסמנים 2. יוצאים לדרך.

משחק מספר 4 (שישי): סה"כ שערים מכבי הרצליה - רעננה 2.20, 1.80, 4.20

איזה יופי של משחק פותח את המחזור ה-11 של הליגה הלאומית. הקבוצה של אייל לחמן ספגה עד היום שער אחד בלבד בעשרה משחקים ומפגינה הצגה הגנתית יוצאת מן הכלל כשהיא במקום השלישי ומקדימה בשלוש נקודות בלבד את מכבי הרצליה, שניצחה את אותה כמות משחקים.

במשחקיה של הרצליה נכבשו עד היום 1.7 שערים בממוצע למשחק, בעוד אצל רעננה נכבשו 1.4. למרות שהכמויות נמוכות, אנחנו הולכים כאן על שבירת המוסכמות ומהמרים שיהיו במשחק שניים או שלושה שערים.

ההימור: X

משחק מספר 34 (שבת): סה"כ שערים בני סכנין - הפועל תל אביב 2.90, 1.80, 2.90

שלא תתפתו לחשוב שהפועל תל אביב נמצאת בסוג של משבר אחרי איבוד הנקודות בבלומפילד בשבוע שעבר נגד בית"ר ירושלים. האדומים אמנם נעצרו עם אותו משחק, אבל הם בהחלט נמצאים בתקופה טובה והם לא אמורים להתקשות מול היריבה שנמצאת במקום האחד לפני אחרון. סכנין עומדת עם חמש נקודות וניצחון אחד בלבד, אבל מארחת את ההתמודדות וזוכה ליתרון מסוים.

במשחקי האדומים העונה נכבשו עד עכשיו 3.2 שערים למשחק בממוצע, בעוד אצל סכנין נכבשו 2.2 שערים למשחק. אנחנו מאמנים שהאדומים יחזרו לפרוח במשחק הזה ויפציצו רשתות.

ההימור: 2

משחק מספר 33 (ראשון): סה"כ שערים סביליה - מאיורקה 3.25, 1.90, 2.40

סביליה רגילה להיות חלק מהצמרת הגבוהה בספרד ובמיוחד אחרי שני הניצחונות האחרונים של הקבוצה על ולנסיה וסראגוסה, היא מגיעה למשחק הבית מול מאיורקה עם לא מעט ביטחון. קבוצתו של דודו אוואט נמצאת אמנם רק במקום העשירי, אבל היא יודעת שבכוחה לשחזר חלק מההצלחות של העונה שעברה.

במשחקיה של סביליה העונה נכבשו בממוצע 3.18 שערים למשחק, בעוד אצל מאיורקה נכבשו בממוצע 2.09 שערים. לא צריך בהימור הזה להיסחף ולחשוב שיהיה כאן מבול, אבל שערים בהחלט אמורים להיות.

ההימור: X

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

משחק מספר 71 (שני): סה"כ שערים חטאפה - סראגוסה 2.90, 1.80, 2.90

סראגוסה פיטרה בשבוע האחרון את מאמנה, חוסה אורליו גיי, שלא הצליח ממש להרים את הקבוצה מהמקום הגרוע שבו היא נמצאת. כידוע, סראגוסה נועלת את הטבלה הספרדית עם שבע נקודות וניצחון אחד, ואחרי שחאבייר אגירה הצטרף, יש לקבוצה תקווה לעתיד טוב יותר. כעת מתארחת הקבוצה אצל חטאפה, שמגיעה בעצמה בסוג של משבר אחרי שלושה משחקים רצופים שבהם נוצחה.

במשחקיה של חטאפה העונה נכבשו בממוצע שלושה שערים למשחק בעוד אצל סראגוסה נכבשו בממוצע 2.63 שערים למשחק. אנחנו הולכים על כמות עדינה הפעם.

ההימור: X

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully