וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוס אצילי

פינת הסוסה השחורה עם הפועל רעננה, הקבוצה הכי הגנתית בישראל שיוצאת למפגש עם מכבי הרצליה, ועם אברטון שרוצה להמשיך את הרצף במשחקים מול סנדרלנד

לכל מהמר בווינר יש את הקבוצה החביבה עליו. היא לא תמיד בכותרות, לא תמיד פייבוריטית, אבל ברגע הנכון היא תדע להניב רווחים. זה בדיוק מה שאנחנו מנסים לעשות בפינת "הסוסה השחורה" - לאתר עבורכם את הקבוצה החמה שתעשה לכם את סוף השבוע. הפעם, אנחנו מבקרים בליגה הלאומית בדרבי השרון בין מכבי הרצליה להפועל רעננה של אייל לחמן ומשם ממשיכים לפרמיירליג לקרב המסקרן בין סנדרלנד לאברטון.

משחק מספר 2 (שישי): מכבי הרצליה - הפועל רעננה 2.00, 2.55, 2.80

כשאומרים הפועל רעננה, מתכוונים קודם כל להגנה. הקבוצה של אייל לחמן ספגה ליגה שער אחד ב-10 משחקים, וגם הוא הגיע מהנקודה הלבנה. כמו כל הקבוצות של לחמן, רעננה מציגה משחק אגרסיבי ולוחמני ומחפשת לא לספוג. ההתקפה אולי חורקת, אבל עד כה רעננה היא אחת המפתיעות של פתיחת העונה ומדורגת במקום השלישי.

מנגד, מכבי הרצליה היא אכזבה. משאבים רבים הושקעו בקבוצה אותו מדריך משה סיני, אך למרות הרכש הנוצץ, הקבוצה לא מגיעה לגבהים המצופים. הרצליה אמנם חמישית, אבל רחוקה מלהרשים. גם היא קבוצת הגנה שספגה רק שישה שערים, אבל ההתקפה לא עובדת וגם שני הניצחונות האחרונים הושגו בהרבה מאמץ. כיצד תסתדר ההגנה הטובה בליגה עם ההתקפה הבינונית של סיני? אנחנו מהמרים שלא רע.

ההימור: X

משחק מספר 72 (שני): סנדרלנד - אברטון 2.20, 2.90, 2.65

החתולים השחורים היו הקבוצה המדוברת של השבוע שעבר בעקבות ה-0:3 המדהים על צ'לסי בסטמפורד ברידג'. החבורה של סטיב ברוס חוזרת הביתה, שם היא הפסידה לאחרונה בליגה בחודש מאי. אותו הפסד (1:0 למנצ'סטר יונייטד) היה היחיד משלושה הפסדי בית שספגה הקבוצה בכל העונה שעברה.

אלא שלמרות היותה של סנדרלנד קבוצה ביתית מובהקת, אנחנו צופים לנפילה אחרי הניצחון הגדול על צ'לסי. ההערכה שלנו מתחזקת לאור העובדה שאברטון לא הפסידה לסנדרלנד ב-11 משחקי הליגה האחרונים (מאז 2003) והולכים על אברטון כסוסה השחורה שלנו.

ההימור: 2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully