וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול תפוצה בחצי מיליון ליש"ט

ג'רארד שיחק בניגוד להסכם עם קאפלו, נפצע וייעדר כחודש. ההתאחדות: "אנחנו מבוטחים". סיטי מתכננת מכירת חיסול

ליברפול כבר הביעה את זעמה על פאביו קאפלו, ששיתף את סטיבן ג'רארד בהפסד של אנגליה 2:1 לצרפת במשחק ידידות ביום רביעי למרות שלא היה כשיר לחלוטין. המאמן האיטלקי טען כי היה צריך שחקן בכיר על המגרש ולכן החזיק את הקשר עד הדקה ה-85 (למרות שבליברפול טענו כי הסיכום הוא שהוא ישחק לא יותר מ-60 דקות), אבל כעת התבררו התוצאות והן צפויות להחריף את הקרע בין המועדון לנבחרת. "סטיבן ג'רארד נפצע בשריר הירך האחורי ואמור להיעדר בין שלושה לארבעה שבועות", אמר הרופא של ליברפול.

הידיעה כי הקפטן יחמיץ את משחקי הקבוצה בחודש הקרוב העציבה כמובן את אנשי ליברפול, שהמשיכו לקרוא להחלטה של קאפלו לשתפו "אומללה וחובבנית, מנוגדת להסכם המוקדם בין הקבוצה לנבחרת". ליברפול נמצאת כרגע במקום ה-11, עם 12 נקודות בלבד מ-13 משחקים. משחקה הבא, אגב, יהיה בשבת ב-19:30 מול ווסטהאם של אברהם גרנט.

מאחר שהשחקן מרוויח כ-120 אלף ליש"ט לשבוע, בליברפול איימו לתבוע את ההתאחדות בכ-480 אלף ליש"ט, משכורתו לארבעה שבועות. בהתאחדות האנגלית שמעו את הדרישה ומיהרו להוציא מסר מרגיע. מסתבר כי להתאחדות ביטוח שמכסה מפני פציעות של שחקנים במסגרת בינלאומית. לפיכך, תפוצה ליברפול בסכום שנאמד בכחצי מיליון ליש"ט. "ההתאחדות האנגלית היא אחת הבודדות בעולם שיש לה פוליסת ביטוח שמטרתה לשלם משכורות לשחקנים שנפצעים במדי הנבחרת. ליברפול לא צריכה לתבוע אותנו, הביטוח יכסה את השכר של ג'רארד".

ריענון שורות בסיטי

מנהלי מנצ'סטר סיטי החליטו לערוך מכירת חיסול על מנת להזרים קצת מזומנים לקופת הקבוצה ועל מנת לצמצם מעט את הסגל המפואר שלהם. על פי ההערכות, הקבוצה עשויה למכור כבר במועד ההעברות בינואר הקרוב חמישה שחקנים בכירים: עמנואל אדבאיור, ווין ברידג', שון רייט פיליפס, רוקה סנטה קרוז וג'ו.

כל החמישה הוחתמו על ידי המאמן הקודם מארק יוז בסכום כולל של 80 מיליון ליש"ט: אדבאיור 25 מיליון ליש"ט, ברידג' 12 מיליון ליש"ט, רייט פיליפס 8.5 מיליון ליש"ט, ג'ו 17 מיליון ליש"ט, סנטה קרוז 18 מיליון ליש"ט. החמישה ממעטים לשחק העונה, והמאמן רוברטו מאנצ'יני חושש שלתסכול שלהם יש השפעה רעה על הקבוצה, ולפיכך יהיה מוכן למעור אותם גם במחירי הפסד. מאחר שהמאמן מתכנן להיפטר משני חלוצים (ג'ו ואדבאיור), מסתמן כי סיטי תסתער בינואר על חלוצה הבוסני של וולפסבורד, אדין דזקו, ותשלם עליו 35 מיליון יורו.

אמאנלו מתקדם

צ'לסי הודיעה אמש (חמישי)על מינויו של מייקל אמנאלו לעוזר המאמן הראשי של קרלו אנצ'לוטי. הניגרי בן ה-45 יחליף את ריי ווילקינס שעזב, וזו העמדה השנייה שלו במועדון אחרי שמאז 2007 שימש כראש צוות גילוי הכשרונות של המועדון.

אמנאלו לבש את מדי נבחרת ניגריה במונדיאל 1994 ושיחק בין היתר במולנבאק הבלגית, נוטס קאונטי האנגלית וכמובן במכבי תל אביב, במדיה הוא גמר את הקריירה (1998-2000) ושם פגש את אברהם גרנט, שהיה זה שהנחית אותו בסטמפורד ברידג'.

עדכון ראשון: 18.11, 18:59
עדכון אחרון: 19.11, 9:21

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully