וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רמת השרון ממשיכה במרדף

אקירמי כבש את שער הניצחון ב-0:1 על הפועל הרצליה, וקבוצתו רק שלוש נקודות מהמוליכה כפר סבא. 1:1 בין ראשל"צ ללוד

שליש מהעונה הסדירה בליגה הלאומית כבר מאחורינו, והצמרת מתחילה להתבהר. הפועל כפר סבא ביצעה בריחה קלה במחזורים האחרונים והמשיכה את ההצלחה שלה גם היום (שישי) במסגרת המחזור ה-11 בליגה לאחר שגברה על הפועל נצרת עילית הלפני אחרונה בטבלה 0:2 בחוץ.

משחק צמרת נערך באצטדיון העירוני בהרצליה, שם מכבי המקומית פגשה את הגנת הברזל של הפועל רעננה, במשחק ששוב הסתיים ב-0:0, השישי של רעננה העונה. הכח עמידר רמת גן התעמתה עם בית"ר שמשון תל אביב ונוצחה 2:0. הפועל ראשון לציון לא הצליחה להתאושש וסיימה ב-1:1 ביתי עם בני לוד. עירוני רמת השרון ניצחה במשחק שנעל את השבת 0:1 את הפועל הרצליה וצימקה את הפער מכפר סבא לשלוש נקודות.

הפועל נצרת עילית - הפועל כפר סבא 2:0

הקבוצה של תומר קשטן מראה שהיא בדרך הנכונה חזרה לליגת העל. הירוקים מהשרון יצאו למשחק חוץ בעילוט, כיוון שנצרת עילית הייתה צריכה לנדוד לאצטדיון אחר עקב שזרוע החורף באצטדיון גרין, והשיגו ניצחון חמישי ברציפות.

גרין או לא, הכפר סבאים ממשיכים ביכולת המצוינת שלהם. נצרת עילית הצליחה לשמור את כפר סבא על אפס כיבושים, עד הדקה ה-50, אז דידי אונגר העלה את האורחים ליתרון. 21 דקות לאחר מכן אבי אבינו הכפיל את היתרון של כפר סבא וסגר עניין בדרך לשלוש נקודות נוספות.

כפר סבא ממשיכה להגדיל את היתרון שלה בצמרת הליגה. לירוקים 28 נקודות, והם מקדימים את עירוני רמת השרון, שעם משחק חסר, ו-22 נקודות. כפר סבא הצליחה אף להגדיל את הפער מהשלישית הפועל רעננה שעשתה תיקו, לשבע נקודות.

הקבוצה של יואב לוי, שעומדת בסכנת פירוק, חשבה שהיא יכולה אולי לעשות צרות למוליכת הליגה, אבל היא לא מצליחה גם אחרי המחזור הזה לעלות מעל הקו האדום וסכנת הירידה ממשיכה להיות מוחשית מאוד לגביה.

מכבי הרצליה - הפועל רעננה 0:0

הפועל רעננה של אייל לחמן היא תופעה. מצד אחד היא פשוט לא סופגת בצורה מדהימה ללא אח ורע. ב-11 משחקי הליגה הלאומית היא ספגה שער אחד בלבד (!) וגם הוא בפנדל, כאשר בששת המחזורים האחרונים, כולל המשחק נגד מכבי הרצליה, היא לא ספגה שער.

מצד שני, הקבוצה מהשרון משחקת בצורה מזוויעה, שלא ראויה למאכל. הגנה, הגנה ועוד הגנה ומנסה לעקוץ אבל אפילו את זאת היא עושה במתינות מרגיזה. רעננה מסיימת בתיקו 0:0 חמישי בליגה ב-11 משחקים בלבד. כרגע זה מצליח ללחמן, אלא שבקצב הזה הקבוצה שלו תמשיך להתרחק מהמקומות שמובילים לליגת העל. גם מאזן הכיבושים שלה משקר, כיוון ששישה מתוך 13 השערים שלה הובקעו לשערה של אחווה עראבה המפורקת.

הקבוצה של משה סיני עדיין ניסתה לפצח את הבונקר המבוצר של רעננה, אבל לא הצליחה להגיע כמעט לאף מצב רציני לכיבוש שער. הרצליה רק עם 18 נקודות ובינתיים הפרויקט של סיני בהרצליה לא הכי מצליח.

הכח עמידר רמת גן - בית"ר שמשון תל אביב 2:0

הקבוצה של רונן וינשטיין, שהדריך בעבר את בית"ר שמשון, הגיעה למשחק נגד האורחים במטרה לנצח את המשחק ולהתרחק קצת מתחתית הטבלה המאיימת. אלא שכבר אחרי 18 דקות מעוז סמיה העלה את האורחים ליתרון. בדקה ה-78 אבאי ארדני סגר את הסיפור ותרם שלוש נקודות חשובות מאוד לקבוצתו.

הכח, עם חמישה הפסדים רצופים, כבר מביטה בדאגה למטה, אל עבר הקו האדום. למזלה של הכח, נצרת עילית גם הפסידה, כך שפער ארבע הנקודות עדיין נשמר. האורחים יכולים לברך על כך שהשיגו ניצחון חוץ ראשון העונה, כשגם בעונה שעברה הם קצרו ניצחון חוץ מול היריבה הרמת גנית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הפועל ראשון לציון - בני לוד 1:1

משהו לא טוב עובר על הקבוצה של ניסן יחזקאל. אחרי כל המחמאות על היכולת הטובה וסגנון המשחק ההתקפי, הפועל ראשון לציון צברה רק נקודה בשלושת המחזורים האחרונים וגם בשבת הוסיפה רק עוד אחת. כדי לחזור לעניינים היא רצתה ניצחון על בני לוד, אותה אימן בעונה שעברה יחזקאל וממנה הגיעו יחד איתו לראשון לציון השוער אבירן דלל, הקשר ג'סטין זולו והחלוץ רוג'רס קולה. לוד, שביצעה שינוי על הקווים עם מינויו של סלימאן אזברגה במקום נג'ואן גרייב, ניצחה את שני משחקיה האחרונים והוליכה משער של גיורגי גבידוארי בדקה ה-16. ראשון לציון איבדה את הבלם רובי רגב בכרטיס אדום בדקה ה-40, אך השיגה את השוויון משער של דייויד גומז 20 דקות לאחר מכן.

עירוני רמת השרון - הפועל הרצליה 0:1

הקבוצה היחידה שלא נותנת להפועל כפר סבא לברוח היא עירוני רמת השרון. החבורה של מומי זפרן עדיין ללא הפסד בליגה, ובמחזור הזה נתנה לאוהדיה תקווה כי היא השתחררה גם מבעיית משחקי הבית. אחרי ששלושת משחקיה האחרונים בבית הסתיימו בתוצאה זהה של 1:1, הצליחה רמת השרון לנצח משער של ג'ורג' אקירמי כבר בדקה השישית. הפועל הרצליה מפתיעה העונה ונמצאת בחלק העליון, אבל במשחקיה הישירים מול היריבות מהשרון היא נותרה עם נקודה אחת בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully