וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וודס: "אני לא אותו אדם שהייתי לפני שנה"

הגולפאי האמריקאי חשף את השינוי בחיים שלו אחרי הצרות האישיות שפקדו אותו: "אני מרגיש יותר ויותר נקי בכל יום שעובר"

איזו שנה מטורפת עברה על שחקן הגולף טייגר וודס, שעבר גירושין בעקבות פרשיית בגידות שהתפוצצה בתקשורת וניפצה גם את התדמית הטהורה של אחד הספורטאים האהודים בעולם. בראיון שנערך עימו בתוכנית רדיו של ESPN סיפר וודס על התקופה הקשה שעברה עליו.

"אני מרגיש יותר ויותר נקי מבחינת נקודת המבט שלי, מבחינת מי אני ולאן אני רוצה להגיע", אמר וודס. "זה מדהים כמה אני מרגיש טוב יותר מבחינה פנימית בכל יום. אני לא אותו בן אדם שהייתי לפני שנה, וזה דבר טוב". מהבחינה המקצועית, וודס מדגיש שהמטרות שלו הם להתקדם"עדיין יש לי את אותו רעב להשתפר", אמר הגולפאי האמריקאי. "זה תהליך יומיומי, אבל אני לא יכול להשתפר כשחקן אם אני לא אשתפר כאדם".

וודס הוסיף כי הופתע מכמות התמיכה שזכה לה ברחוב בעקבות האירועים הקשים בחייו. "ההפתעה הכי גדולה הייתה היא האופן שבו הגיבו האוהדים שלי", אמר. "כולם רק רוצים שיהיה לי טוב. אני פשוט לא הייתי האדם שהייתי צריך להיות, לא הייתי האדם שאמא ואבא שלי גידלו אותי להיות וידעתי את זה. השארתי את החיים האלה מאחור".

עוד סיפר האמריקאי כי מה שחשוב לו עכשיו זה בעיקר להתמקד בחיי המשפחה עם שני ילדיו הקטנים. "הילדים הם הכל עבורי עכשיו", הסביר. "אני אצטרך בעוד כמה שנים להרוויח את האמון והכבוד של הילדים שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully