וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "כולם מקנאים במוריניו כי הוא הכי טוב"

כוכב ריאל הגן על מאמנו, שספג ביקורת ממאמן חיחון ועוזר מאמן ברצלונה: "אנשים אומרים דברים טפשיים". דיווח: אלבס עשוי לעזוב

האל קלאסיקו בין ברצלונה לריאל מדריד מתקרב, ובספרד נערכים ל-29 בנובמבר, אז ייערך העימות הגדול. מי שנמצא בימים האחרונים תחת התקפה הוא מאמן הבלאנקוס ז'וזה מוריניו, שאינו חביב על הקולגות. בתחילת השבוע כינה מאמן ספורטינג חיחון מנואל פרסיאדו את ז'וזה מוריניו "חזיר", לאחר שהמיוחד טען כי קבוצות אינן מאמינות בכוחן לנצח את ברצלונה ולכן מעלות הרכב משני נגד הבלאוגראנה.

"מי הוא לכל הרוחות חושב שהוא?", הוסיף פרסיאדו. "מה שהוא אמר על ספורטינג זה חוסר כבוד משווע". אמש (רביעי) אמר עוזר מאמן ברצלונה טיטו וילאנובה ש"מוריניו לא יכול לדבר על כולם, כשמישהו עונה לו אז הוא מתעלם. מוריניו הוא מאמן כדורגל שלא מדבר על כדורגל, ואנחנו לא אוהבים את זה".

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו התייחס ב"מארקה" להתקפה נגד מאמן ריאל בספרד בעקבות אמירתו, ואמר: "כל האנשים מקנאים במוריניו כי הוא המאמן הכי טוב, ולכן אנשים אומרים דברים טפשיים. למוריניו לא אכפת מזה".

ובינתיים בברצלונה עולה השאלה האם דני אלבס קרוב לעזוב. ב'אס' מפרסמים שהמגן הברזילאי התבשר כי הוא יעזוב את הקבוצה אחרי שלא הגיע לסיכום על חוזה חדש. נושא המחלוקת בין הצדדים הוא שכרו של אלבס, כאשר סוכנו ינסה בחלון ההעברות בינואר להעבירו למנצ'סטר סיטי. השחקן חתום בקבוצה עד קיץ 2012.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully