וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "תעודת הפרו לא תהווה בעיה עבור ברקוביץ' לאמן"

יו"ר ההתאחדות סיפר בגלי צה"ל על ההשלכות של העונש שגזר בית הדין על שחקן העבר. ברקוביץ': "ההחלטה לא מובנת לי"

אחרי שבית הדין של ההתאחדות לכדורגל החליט כי שחקן העבר איל ברקוביץ' לא יוכל להמשיך בקורס הפרו בעקבות העובדה כי הורחק מכל פעילות עד תום העונה, התבטא ברקוביץ' כמו גם יושב ראש ההתאחדות, אבי לוזון בנושא, בגלי צה"ל.

"אני לא חושב שהיה צריך למנוע מברקוביץ' לסיים את הקורס, אבל זו לא הייתה החלטה שלי אלא של הדיינים", אמר לוזון. "בכל מקרה, אם מישהו ירצה למנות את איל ברקוביץ' כמאמן הנבחרת או לכל תפקיד אחר, אין שום צורך בתעודת פרו. התירוץ העלוב הזה לא קיים".

ברקוביץ' עצמו הביע את אכזבתו מכך שלא איפשרו לו לסיים את הקורס: "התחלתי קורס, שילמתי עליו כסף ובסך הכל אני מבקש לסיים את הקורס. אין קשר בין ההרחקה שלי לבין הקורס פרו. הרחיקו אותי משישה חודשים מפעילות של ההתאחדות בקבוצת נשר. הדיינים עצמם לא דיברו על קורס הפרו כשגזרו את העונש, ובהתאחדות פירשו את זה שזה רלוונטי גם לקורס הפרו. זה לא מובן לי למה, אבל אם זה עושה להם טוב, שיבושם להם. אני ממשיך בדרכי".

ברקוביץ' נשאל גם על רצונו לאמן את הנבחרת, ואמר: "אני כבר אמרתי מאה פעם שאני רוצה להיות מאמן הנבחרת, אבל אני בטח לא אשכב במסדרונות של אבי לוזון או שטרן חלובה. אני אמשיך ביושר שלי ואמשיך לקטול את הנבחרת כשצריך ולבקר אותה ואת מוסדות ההתאחדות, ואני גם אמשיך לפרגן כשצריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully