וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: נמני עובר למגננה

18.11.2010 / 18:48

שחקני הנבחרות חזרו וערכו אימון קל לקראת קרית שמונה, מצבת הפצועים גדלה. נמני: "הרוטציה נובעת מהפציעות הללו"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

דמיטאר רנגלוב, שנפצע אמש (רביעי) בהפסד נבחרת בולגריה 1:0 לסרביה והוחלף בדקה ה-31 בגלל מתיחה בשריר הירך, נבדק במולדתו ואובחנה אצלו מתיחה במפשעה. החלוץ הבולגרי חזר לארץ, יקבל מנוחה ולא יהיה בסגל למשחק מול קרית שמונה בשבת.

הבשורה הטובה יותר עבור הצהובים הגיעה מכיוונם של מאור בוזגלו ששיחק במדי הנבחרת הבוגרת בניצחון על איסלנד (1:3), בישל שער והפגין משחק טוב. גם האריס מדוניאנין הצטיין בניצחון של בוסניה על סלובקיה (2:3), וייתכן שמשחקו הטוב של מדוניאנין יוסיף לו נקודות זכות לקראת שבת, שכן הוא היה מועמד לרדת לספסל בשל יכולתו החלשה בשבוע שעבר.

הצהובים ערכו הערב אימון נוסף, כאשר שחקני הנבחרות השונות ששיחקו אמש הסתפקו באימון קל בלבד, מה שמותיר לצוות המקצועי רק את אימון הבוקר מחר כדי לתרגל בסגל מלא את ההרכב הפותח לקראת שבת. הקשר שרן ייני, שסובל מפציעה בקרסול, ערך אימון ריצה קל בלבד וגם הוא, כמו רנגלוב, לא ייכלל בסגל. גיז'רמו ישראלביץ' חלה בשפעת ורק מחר יתברר האם יהיה כשיר למשחק.

המנג'ר אבי נמני התייחס לשקט היחסי שהיה השבוע במועדון אחרי ההפסד להפועל עכו במחזור שעבר: "מה שהיה היה, גם בשנים קודמות וגם מה שקרה בשבוע שעבר אלה דברים שאנחנו מפיקים לקחים לגביהם. ספגנו ביקורות וביקורות מוצדקות, צריך לדעת לקבל ביקורת כשבאמת מגיע, אבל אנחנו כבר מסתכלים קדימה. יש פה קבוצה חזקה, לא ניתן לשום גורם לנסות להשפיע עלינו או להכניס אותנו לסחרור או בלבול. יש פה שחקנים טובים ואני מעריך שככל שיעבור הזמן גם הקבוצה הזו תתחבר יותר, התיאום יהיה הרבה יותר טוב ואנחנו מאוד אופטימיים".

"אמרו הרבה דברים בתקופה האחרונה", המשיך נמני. "בסופו של דבר כשאתה מגיע לאצטדיון אז יש כאן 20 אלף מאמנים ו-20 אלף יועצים ואולי עוד חצי מיליון פרשנים וזה לגיטימי, כל אחד רוצה להביע את דעתו ולכל אחד יש את המחשבות שלו. אני לא יכול להתייחס לכל מה שאומרים בצורה רצינית, כי אני יודע שכל אחד מהשחקנים כאן נותן את המאה אחוז שלו גם אם לפעמים זה לא נראה ולפעמים זה לא יוצא. לנו אין ספקות לגבי הרצון של השחקנים, ואנחנו בטוחים שהם ישיגו את מה שכולם מצפים לו".

נמני התייחס לנושא הרוטציה הגדולה בהרכב הקבוצה ונשאל האם זה משפיע על התיאום בין השחקנים: "הרבה פעמים הרוטציה העונה נבעה מהרבה מאוד פציעות שנגרמו כאן בתקופה האחרונה. גם קולאוטי, גם סידיבה, גם סטרול שנעדר ועכשיו שרן ייני נפצע, אלה דברים שאנחנו לא בוחרים לעצמנו והיו עוד פציעות ובעיות. אלה דברים שקורים בהרבה קבוצות אחרות ואני חושב שבסגל רחב צריך לדעת להשתמש בזמן הנכון גם בשחקנים שבדרך כלל משחקים פחות".

המנג'ר התייחס למשחק בשבת והוסיף: "אנחנו נותנים כבוד לא רק לקרית שמונה אלא גם לקבוצות אחרות. גם לאשקלון נתנו כבוד כשהיא הגיעה לכאן לפני שבועיים ואנחנו מתייחסים למשחק בשבת במלוא הרצינות, בטח ובטח מול קבוצה שמוליכה את הליגה והיא גם מגלה יכולת טובה מתחילת השנה. לנו יש את המטרות שלנו, להם את שלהם, אנחנו נתעסק רק במה שאנחנו צריכים לעשות".

(עדכון ראשון: 12:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully