וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באלוטלי רומז על מעבר אפשרי למילאן?

חלוצה של מנצ'סטר סיטי נשאל על פגישתו עם גליאני: "עד יוני אני שחקן סיטי", והביע את אכזבתו מקללות האוהדים נגד רומניה

האם מריו באלוטלי מתכוון לחזור לאיטליה בסוף השנה? חלוצה של מנצ'סטר סיטי רמז שהוא לא מתכוון להישאר באנגליה מעבר לשנה הנוכחית, כשאת הדברים הוא אמר לאחר ה-1:1 במשחק הידידות נגד רומניה. "עד חודש יוני אני שחקן של מנצ'סטר סיטי", סיפר החלוץ, עליו נלחמה סיטי בקיץ האחרון. "יש לי חוזה לחמש שנים ואני לא יכול להגיד דבר".

הדברים באים על רקע פרסומים לגבי פגישה של באלוטלי עם סגן נשיא מילאן, אדריאנו גליאני, לאחר הדרבי בסוף השבוע האחרון. "זה נכון שאכלתי עם גליאני אחרי הדרבי, אבל מה זה אומר? אם הייתי יושב לאכול עם מאסימו מוראטי היו אומרים שאני בדרך לחזור לאינטר?". באלוטלי נשאל גם על שיתוף פעולה אפשרי עם זלאטן איברהימוביץ', והשיב: "מה אני חושב על זלאטן? איבה ואני היינו משחקים טוב יחד".

במשחק הידידות נגד רומניה, בו רומניה הובילה (צ'יפריאן מריקה בדקה ה-34) ואיטליה השוותה (פאביו קוואליירלה בדקה ה-82) ספג באלוטלי קללות על ידי קבוצת אוהדים. "בכל הכנות, אני לא יודע מה להגיד", אמר באלוטלי. "אם אני צריך לעמוד שם כל הזמן ולהקשיב לשירים הללו, לא נגיע לשום דבר. צ'זאר פראנדלי אומר לכולם שהם צריכים לחבק אותי וזה יהיה נחמד אם זה יקרה, אבל זה גם לא יהיה נכון לעצור את המשחק בגלל אותם אנשים שמגיעים לאיצטדיון רק כדי להתנהג כך".

למרות זאת, החלוץ לא מתכוון לעבוד קשה לשינוי המצב. "אנחנו צריכים לשנות את האנשים הללו, אבל אני לא האחד לעשות את זה", הוסיף באלוטלי. "אני שמח לשחק עבור הנבחרת. אני רק אומר שבמקום שאני גר, בברשיה, יש כבר הרבה אנשים מגזעים רבים מאיטליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully