וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פברגאס: "צריך לדעת גם איך להפסיד"

פברגאס המום מתבוסת ספרד לפורטוגל: ”אנחנו כואבים”. קאפלו כעס על הביקורות מצד ליברפול על כך ששיתף את ג'רארד

רויטרס

וידאו: רויטרס. עריכת וידאו: יאיר דניאל

לא בכל יום סופגת אלופת העולם השפלה כמו שספגה ספרד אתמול (רביעי) במשחק הידידות נגד פורטוגל עם ניצחון 0:4. קרלוס מרטינז הוריד את הפורטוגלים ליתרון מינימלי במחצית, אבל 45 הדקות הבאות היו נוראיות מבחינת שחקניו של דל בוסקה, כשהלדר פוסטיגה כבש עוד פעמיים נוספות והוגו אלמיידה חגג את הרביעי.

כריסטיאנו רונאלדו נשאל בעיקר על השער שכבש בדקה ה-36 ונפסל בטענת נבדל. "אני לא יודע אם זה צירוף מקרים או לא, אבל השערים הכי יפים שלי בקריירה הובקעו בנבחרת ולא אושרו. אני זוכר את המשחק באיצטדיון דו בסה כשהבקעתי במספרת וזה לא אושר. אני לא מבין מדוע השער לא אושר. אין מילים להסביר את זה. אפילו אדם עיוור היה קולט שהשער חוקי".

על הניצחון עצמו הוסיף רונאלדו: "הנבחרת ראויה לתשבוחות. הראינו שיש לנו נבחרת טובה. אין ניסים, וזה שאלה של לעשות דברים פשוטים ותהליך פשוט, כך שהשחקן ירגיש נוח. פאולו בנטו והשחקנים ראויים להערכה".

בצד הספרדי, הביע ססק פברגאס את אכזבתו העמוקה מהתפתחות המשחק, שכן מדובר בהפסד הכי גדול של הנבחרת מאז 1963 והוא מגיע חודשיים בלבד אחרי ההפסד 4:1 לארגנטינה. "אנחנו כואבים", אמר שחקנה של ארסנל. "זו תוצאה גבוהה, אבל אנחנו צריכים לאסוף את עצמנו.

"רצינו לסיים את השנה טוב, אבל עכשיו אנחנו צריכים לחכות לחודש פברואר", המשיך פברגאס. "זה לא היה המשחק הכי טוב שלנו, אבל צריך לדעת גם איך להפסיד. האמת שמדובר במשחק שאנחנו לא יכולים לקחת ממנו שום דבר חיובי. הם שיחקו טוב יותר מאיתנו, הייתה להם הרבה תשוקה".

קאפלו: "התגובה של ליברפול מכעיסה אותי"

אנגליה זכתה לעוד מנה של שריקות בוז בוומבלי אחרי הפסד 2:1 לצרפת השנואה. בנוסף לביקורות על היכולת של נבחרתו נאלץ פאביו קאפלו להתמודד גם ביקורות מצדו של מאמן הכושר של ליברפול שתקף אותו בטוויטר על כך ששילב את סטיבן ג'רארד שלא היה כשיר לחלוטין עד הדקה ה-85. "הודעתי לליברפול שהוא ישחק לפחות שעה אם תהיה לי אפשרות", הבהיר קאפלו. "ללא גארת' בארי וריו פרדיננד הפצועים היינו צריכים שחקן בכיר על המגרש, והתגובה של ליברפול מכעיסה אותי".

פרדיננד עצמו התייחס למצבה הכללי של הנבחרת ואמר: "יש לנו הרבה מה לשפר, ללא ספק. יש לנו כמה שחקנים צעירים בסגל ובשולי הסגל, והמאמן צריך לדעת איך לשלב אותם בנבחרת. אנחנו מקווים גם להיפטר מכל הפציעות שסבלנו מהן בחודשים האחרונים ולהצליח לשלב את החבר'ה הצעירים עם עוד כמה שחקנים רעננים ומנוסים".

בצד המנצח היה לורן בלאן שהתעודד מההופעה של הטריקולור: "הנענו את הכדור טוב מאוד, נערכנו לקרב פיזי במרכז המגרש ואמרתי לשחקנים שלי לא להיגרר לכך כי הם חזקים מאיתנו. אני גם מרוצה מכך שכשהיו לנו הזדמנויות לתקוף ניצלנו אותן, מהאגפים ומהמרכז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully