וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם גם העונה של ברנדון רוי בדרך לסיום?

אחרי שאודן גמר את העונה, הבלייזרס מודאגים גם ממצב הברכיים של הגארד. "אין תקווה שזה ישתפר", אמר גורם בליגה

איזו אופטימיות נרשמה רק לפני שלוש שנים בפורטלנד. הקבוצה זכתה בהגרלה שהעניקה לה את הבחירה הראשונה בדראפט, בעקבותיה הגיע גרג אודן, הענק העדין, שרבים ראו בו כמי שעשוי להפוך לאחד השחקנים המרכזיים בעשור הקרוב. אלא שכפי שכל חובב כדורסל יודע, אודן הגיע עם ברכיים גמורות, לא שיחק את כל עונת הרוקי שלו, והיום (חמישי) נודע כי גם את בעונה הנוכחית הוא לא ישחק, עקב ניתוח שיהיה חייב לעבור. "יש דברים שפשוט אי אפשר להסביר", אמר מאמנו נייט מקמילן. "גרג פשוט הרוס מהחדשות הללו, ומכך שהוא לא יוכל לחזור לשחק גם העונה. הוא מרגיש שהוא כבר היה בסרט הזה, וזה לא נעים".

אלא שעתה עושה רושם כי לא רק מצבו של אודן מדאיג את ראשי הבלייזרס. הערב נודע כי בפורטלנד מוטרדים מאוד ממצב ברכו של ברנדון רוי, מי שהפך למנהיג המועדון בשנים האחרונות, אך סובל מפציעה טורדנית שעתה משביתה אותו לפחות לשני משחקים. על פי דיווחים מפי מקור בליגה, הברכיים של רוי במצב רע שרק הולך ומחמיר, ונראה שימיו ככוכב מתקרבים לסיום. "אין תקווה אמיתית שהמצב ישתפר", אמר המקור על פציעתו של רוי. "עכשיו המטרה היא לנהל את זה נכון. הוא לא הולך להיות הסופרסטאר שפורטלנד חשבה שיהיה. זה לא מצב שאפשר לתקן".

במועדון מנסים שלל דרכים כדי להתמודד עם הסיטואציה, כולל הפחתת הדקות שרוי יוכל לשחק, ואף שוקלים לשלוח אותו לניתוח. מקור המקורב למועדון דיווח על כך שהבעיה של רוי היתה ידועה לראשי המועדון, והקיץ נשקלה האפשרות לנסות ולהעבירו בטרייד לקבוצה אחרת, כשהדיבורים המשמעותיים ביותר היו עם ניו אורלינס, בנוגע לאפשרות לקבל את כריס פול. רוי חתם בקיץ 2009 על הארכת חוזהו, שעומד על 82 מיליון דולרים, ועתה גם החוזה וגם מצבו הבריאותי ככל הנראה לא יאפשרו שום טרייד, לפחות לא כזה שיניב לבלייזרס הרבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully