וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "אנו עושים עבודה טובה, התוצאות הן לא הכל"

מנג'ר ווסטהאם עדיין מרוצה מהקבוצה שלו, ששקועה במקום האחרון: "השחקנים השתפרו ב-70 אחוז, צריכים להמשיך כך"

לא פחות מ-13 מחזורים כבר עברו בליגה האנגלית, ווסטהאם ואברהם גרנט עדיין במקום האחרון עם תשע נקודות בלבד. אבל המנג'ר הישראלי ממש לא נבהל מהמצב, לא ממשחק החוץ הקשה מול ליברפול במחזור הקרוב וגם לא מהדיבורים על כך שיש כבר מועמדים להחליפו או שהוא מקבל את ה"גיבוי" הכל כך מפורסם לרעה מהבוסים שלו. היום (רביעי) העניק הישראלי ראיון ל"ניוהאם רקורדר" בו טען שהוא לא מתכוון להרים ידיים.

"אני לא מדבר על עצמי, אבל אני חושב שאנחנו עושים עבודה טובה", אמר גרנט, "אני חושב שאנחנו צריכים להמשיך לשחק בדרך בה אנחנו משחקים והניצחונות יגיעו. אין לי שום כוונה לוותר". אולי גרנט חושב כך, אך היום עלו שמועות לפיהן גם מנג'ר מן העבר, אלן קרבישלי, מועמד לחזור. גרנט, בכל אופן אופטימי: "זה מצב משונה במיוחד, מפני שעם ניצחון אחד ב-13 משחקים אפשר לחשוב שאנחנו משחקים כדורגל לא טוב, אבל השחקנים השתפרו לפחות ב-70 אחוז והם הולכים ונעשים טובים יותר מחודש לחודש".

גרנט לא מתרגש גם מקריאות הבוז של קהל ווסטהאם, שדרש ממנו ללכת הביתה. "האוהדים הם נפלאים", טען הישראלי, "אני חושב שבמשחק מול בלקפול הם ראו את המאמץ שהשקיעו השחקנים עד השנייה האחרונה. חלק בוודאי היו מאוכזבים מהמשחק ובטח מהתוצאה כי התוצאה היא הכל מבחינתם, אבל היא לא הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully