וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: הפועל תל אביב ספגה שני הפסדים טכניים

בית הדין העליון של האיגוד פסק שהמועדון יוכל להמשיך לשחק: "גם אם תקבל הפסדים טכנים, הקבוצה לא תפורק"

אחרי שלא הופיעה לשני משחקי הליגה האחרונים שלה, הועמדה קבוצת הנשים של הפועל תל אביב לדין משמעתי באיגוד הכדורסל וספגה שני הפסדים טכניים נגד מכבי אשדוד ואליצור ראשון לציון וכן קנס של 2,00 ש"ח. כידוע, הקבוצה החלה את העונה עם חמש שחקניות בלבד, ולאחרונה יסמין ספדולובה, שקיבלה חוזה מקבוצה אחרת, עזבה את הארץ. הקבוצה נותרה עם ארבע שחקניות ולא הייתה יכולה להמשיך לשחק. אתמול אישר בית הדין כי המועדון לא יפורק, וימשיך בפעילותו.

"בשל נסיבותיה המיוחדות, ביקשה הקבוצה להביא ארבע שחקניות במקום שתי שחקניות ישראליות כפי שמאפשר תקנון איגוד הכדורסל ולדחות את המשחקים מול אליצור ראשון לציון ומכבי אשדוד", נמסר מאיגוד הכדורסל. "בית הדין העליון קבע כי המשחקים לא ידחו והחליט שגם אם הקבוצה תקבל בבית הדין המשמעתי שני הפסדים טכניים, היא לא תפורק, אך היא חייבת להופיע במחזור הקרוב". החלטה בנוגע לגורל המשחקים תתקבל בבית הדין המשמעתי שיידון בנושא הזה ביום חמישי.

הנהלת איגוד הכדורסל שהתכנסה אמש לא קיבלה את המלצת ועדת הנשים לחייב את הקבוצה לשחק החל מהמחזור השביעי עם לפחות שבע שחקניות מהסיבה שההצעה הזו נוגדת את התקנון. במקביל, השעתה הנהלת האיגוד את המלצת ועדת הנשים להוריד את מספר השופטים בליגת העל לנשים משלושה לשני שופטים והוקם צוות בשיתוף יושב ראש איגוד השופטים שיקבע תוך שבועיים את מספר השופטים ואנשי המזכירות בכל ליגה.

כמו כן, אושר שינוי בתקנון לפיו תיאסר בעלות צולבת בכל דרך שהיא לקבוצות המשחקות באותה הליגה ונמצאות תחת פיקוח בקרת התקציבים בליגת העל והלאומית לגברים וליגת העל לנשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully