וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: ארגנטינה ניצחה 0:1 את ברזיל

90 דקות שתי מאכזבות המונדיאל לא הצליחו להבקיע, עד שמסי, במבצע מרהיב, סיים עם כדור ברשת וחגג לראשונה מול הסלסאו

האיצטדיון הבינלאומי חליפה בקטאר אירח הערב (רביעי) שתיים מהנבחרות הטובות ביותר בעולם, ברזיל וארגנטינה, שיחלו בקרוב את ההכנות לקופה אמריקה בקיץ, ומשחק ההכנה ביניהן הסתיים ב-0:1 של האלביסלסטה במשחק לא גדול של השתיים. את השער היחיד במשחק כבש לאונל מסי בתוספת הזמן אחרי מבצע אישי מרהיב ושבר את הנאחס של ארגנטינה, שלא ניצחה את יריבתה בחמש השנים האחרונות (ארבעה ניצחונות לברזיל ותיקו), ויכולה לפחות לסמן לעצמה וי על המטרה הזו. למסי, אגב, זהו ניצחון ראשון על ברזיל.

שתי הנבחרות מתחילות את הבנייה מחדש אחרי המונדיאל המאכזב שעבר עליהן, אבל בינתיים נראה שלמרות הניצחון הארגנטינאי, אין עוד בשורה מאף אחת מהן, כשהמאמנים מאנו מנזס וסרחיו באטיסטה מתחילים להתרגל לתפקיד החדש. אצל ברזיל חזר אחרי שנה וחצי של היעדרות מהמדים הלאומיים רונאלדיניו, שניסה להוכיח שההזדמנות שהוא קיבל מוצדקת, כשפתח בהרכב יחד עם רוביניו וניימאר. אצל ארגנטינה בלט בעיקר שיתוף הפעולה בין לאונל מסי וגונזאלו היגואין, שיתעמתו עוד שבוע וחצי בקלאסיקו. מעבר לכך, קרלוס טבז, דייגו מיליטו, קון אגוארו והבלמים וולטר סמואל וגבי מיליטו פצועים ולא שיחקו.

ההזדמנות המסוכנת הראשונה במשחק הייתה שייכת לדני אלבס (19) שבעט כדור למשקוף אחרי מסירה של דויד לואיז והיה קרוב להבקיע. שלוש דקות לאחר מכן חאבייר מסצ'ראנו כמעט הבקיע שער עצמי כשניסה להרחיק כדור שהגיע לרחבה לאחר בעיטה של רונאלדיניו.

בהמשך ארגנטינה כבר החלה להיכנס לעניינים, אבל לא הצליחה למצוא את השער כשמסי החמיץ. בצד השני גם רוביניו הספיק להחמיץ עוד שתי הזדמנויות קורצות בדקה ה-63 וכעבור חצי שעה, אך המילה האחרונה במשחק הייתה שייכת למסי שחלף על פני ההגנה של ברזיל ושעט קדימה כשהוא מסיים עם בעיטה חדה מול טיאגו סילבה לפינה הימנית של ויקטור בדרך לשער ה-15 של הכוכב במדי האלביסלסטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully