וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות היורו: קרואטיה הביסה את מלטה 0:3

הנבחרת של ביליץ' נעזרה בצמד של קרנצ'אר (17, 41) ושער של קליניץ' (82) כדי לעלות לראש בית ו'. פינלנד - סן מרינו 0:8

למרות שברחבי אירופה נערכים הערב (רביעי) משחקי ידידות, יש כאלה שמשחקים על הדבר האמיתי. שתי נבחרות שעשו כך הן קרואטיה ומלטה, כאשר השלימו את המחזור הרביעי במוקדמות יורו 2012 בבית ו' בו משתתפת גם נבחרת ישראל. בסופו של דבר שחקניו של סלבאן ביליץ' עשו את המוטל עליהם באיצטדיון מקסימיר בזאגרב, כאשר ניצחו 0:3 את המלטזים החלשים ועלו למקום הראשון בבית.

ביליץ' העלה את מלאדן פטריץ' ואדוארדו דה סילבה בחוד הערב, אלא שמי ששוב עשה את העבודה הוא ניקו קרנצ'אר הפנטסטי. קשרה המצוין של טוטנהאם, שהבקיע במשחק הידידות נגד נורבגיה בחודש שעבר וכמובן הבקיע את שני השערים של נבחרתו נגד ישראל בחודש אוקטובר, שוב הפציץ צמד: הראשון בדקה ה-17, השני בדקה ה-41. משם מלטה, שלא רשמה אף נקודה עד כה במוקדמות, כבר לא ידעה כיצד לחזור, כאשר ניקולה קליניץ' שם את הדובדבן על הקצפת בדקה ה-82 וקבע את תוצאת המשחק.

בעקבות הניצחון עולה, כאמור, קרואטיה למקום הראשון של בית ו', כשבמאזנה 10 נקודות והפרש שערים של 1:8. יוון יורדת למקום השני עם שתי נקודות פחות, בעוד הפער של הקרואטים מנבחרת ישראל צמח לשש נקודות.

* במשחק נוסף במסגרת המוקדמות מחצה פינלנד 0:8 את סן מרינו המסכנה בבית 5. מיקה ויירינן (39), קספר המליינן (48, 67), מיקאל פורסל (51, 59, 78) יארי ליטמאנן הבלתי נגמר (71, פנדל) ורוני פורוקרה, שהיה מועמד למכבי חיפה (78) כבשו עבור הפינים החביבים, שחגגו סוף סוף נקודות ראשונות בבית 5. ספק אם זה יספיק כדי להילחם בשבדיה, הונגריה, מולדובה והולנד על העליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully