וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "יש לנו הרבה לאן להשתפר"

למרות הדברים, מאמן הנבחרת הצעירה היה מרוצה מהניצחון על בלארוס. אסולין: "יש לנו מאמן גדול", כליבאת: "מקווה להמשכיות"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הנבחרת הצעירה עשתה הכנה ראשונה לקראת תחילת מוקדמות אליפות אירופה 2013 ועם שנתון חדש לגמרי היא התייצבה למבחן קשה נגד בלארוס, שהדהימה את איטליה רק לפני מספר חודשים ועלתה על חשבונה לפלייאוף ליורו שייערך בקיץ, וניצחה 1:2. שתי מתפרצות מצוינות הולידו שתי מסירות של ציון צמח, שחקנה של סקציה נס ציונה, אל מוחמד כליבאת, שפורח בהפועל עכו, כששני שערים הספיקו לנבחרת להוריד את הרגל מהגז בהמשך.

מאמן הנבחרת הצעירה, גיא לוזון, היה מאוד מרוצה בסיום: "כשמנצחים זה הדבר הכי חשוב, אז הכל מושלם. אסור לשכוח שהנבחרת מולה שיחקנו היא אחת משמונה הנבחרות הטובות באירופה. השחקן הישראלי הוא טוב, מוכשר וחזק, רק צריך לסדר אותו כמו שצריך על המגרש, לתת לו כוח ואמונה, והכל יהיה בסדר".

לוזון נשאל על יחסיו עם השחקנים והשיב: "אני משתדל להעביר את החומר שאני יודע וללמד את השחקנים כמה שיותר, אני שמח שהם קולטים מהר. יש לנו הרבה לאן להשתפר, ואמרתי להם שכל משחק מבחינתי הוא כמו גמר גביע העולם. נבחרת ישראל צריכה להגיע לכל משחק - בבית או בחוץ - במטרה לנצח".

אסולין: "יש לנו מאמן גדול"

כוכב המשחק, מוחמד כליבאת, נשאל האם בעקבות כושרו המצוין בינואר הוא ילבש את מדיה הירוקים של מכבי חיפה, ממנה מושאל להפועל עכו. "מוקדם מדי לדבר על העתיד", אמר החלוץ הצעיר. "אני שמח מאוד שהבקעתי שני שערים שעזרו לנו לנצח, אני מאוד שמח להיות פה ומקווה שתהיה לזה המשכיות".

גיא אסולין, שנפצע בחימום לפני המשחק ונאלץ לעלות כמחליף בדקה ה-80, אמר: "דאגתי לגבי הברך כי אני מכיר את הגוף שלי. היה לי חשש לפני המשחק, סיפרתי את זה לגיא והוא החליט לא לשתף אותי בהתחלה. הוא אמר שאם ארגיש טוב בחימום איכנס, וכך היה. בדקות האלה הרגעתי את עצמי. בסופו של דבר הכי חשוב שארגיש בסדר עם הרגל. הייתי רוצה לשחק יותר אבל פחדתי קצת".

על הנבחרת עצמה אמר הקשר הצעיר שמתאמן בקבוצת המילואים של מנצ'סטר סיטי: "התחלנו מצוין, בסך הכל ניצחנו קבוצה שנמצאת השנה באליפות אירופה כך שלפי דעתי זה אמור לתת לנו ביטחון לקראת המשך המשחקים. כולנו שמחים, ויש לנו מאמן גדול כך שאני בטוח שהוא יכין אותנו למוקדמות אליפות אירופה בצורה הכי טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully