וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: הנבחרת הצעירה ניצחה 1:2 את בלארוס

כליבאת כבש פעמיים בניצחון במשחק הידידות של הנבחרת הצעירה 1:2 על בלארוס והוכיח שיש פוטנציאל גם לשנתון החדש

הנבחרת הצעירה החלה לרקום עור וגידים והערב (רביעי) היא ערכה משחק מבחן ראשון וניצחה 1:2 את בלארוס במשחק ידידות. הנבחרת של גיא לוזון, שמתחילה להתכונן לקמפיין מוקדמות אליפות אירופה 2013, לא הציגה משחק כדורגל משובח, אבל גם לא נפלה מהיריבה המצוינת, שהשתחלה רק לפני כמה חודשים בין שמונה הנבחרות הטובות ביותר באירופה. שני השערים של הנבחרת נכבשו תוך שתי דקות (21, 23) והגיעו בהתקפות מתפרצות כשציון צמח בישל פעמיים למוחמד כליבאת.

מוחמד כליבאת שחקן הנבחרת הצעירה (שמאל) חוגג עם ציון צמח. קובי אליהו
תוך שתי דקות, שני שערים מהירים. כליבאת וצמח חוגגים/קובי אליהו

אחרי שביברס נאתכו, מאור בוזגלו, אריאל הרוש, ויקטור מרעי, דור מלול ורמי גרשון נפרדו מהנבחרת, נותר גיא לוזון עם שנתון חדש לגמרי, כשמרבית השמות בסגל שלו הם אלמוניים. אלא שמתברר כי למרות האפרוריות, לפחות מבחינת הנחישות של השחקנים החדשים של לוזון יש לאן לשאוף. הנבחרת עמדה היטב במגרש מול הבלארוסים, שישתתפו באליפות אירופה אחרי שהדיחו את איטליה בפלייאוף.

המשחק נפתח בשליטה מוחלטת של בלארוס, שהגיעה נחושה למשחק שמהווה הכנה מבחינתה לקמפיין בקיץ, אבל למרות זאת, הנבחרת עקצה פעמיים עם שתי פעולות מהירות והייתה הרבה יותר יעילה באותן דקות. אלא שאחרי שני השערים הללו, הנבחרת מיעטה להתקיף ולא הרבתה לאיים על השער הבלארוסי. גיא אסולין, שאמור היה לפתוח בהרכב, נפצע קלות בחימום, אבל נכנס כמחליף בדקה ה-80 ולא הצליח לבלוט. את השער המצמק לבלארוסים כבש סטניסלב דראגון בבעיטה חופשית.

מהלך המשחק

דקה 13 - ההזדמנות הראשונה במשחק הגיעה כשאולג ורטיליו קיבל כדור בצד שמאל והמשיך אותו מהאוויר כשהוא לא היה מכוסה, אך הכדור שלו פספס את המסגרת.

דקה 21 - גול! בהזדמנות הראשונה של הנבחרת זה הסתיים עם שער כשהתקפה מתפרצת של הנבחרת החלה כשציון צמח הכניס כדור טוב למוחמד כליבאת, שבנגיעה אחת בכדור התייצב מול השוער הבלארוסי, אלכסנדר גוטור, ובעט לפינה, 0:1 לנבחרת הצעירה.

דקה 23 - גול! עוד שער שהוא פשוט העתק לשער הקודם, כששוב צמח היה זה שהכניס כדור עומק לכליבאת, שהתקדם הפעם ובעט מול השוער לפינה הימנית. 0:2 לנבחרת הצעירה.

דקה 37 - בעיטה חופשית לנבחרת הצעירה, כאשר צמח הימר על הפינה השמאלית, אבל הכדור שלו פספס מעט את המסגרת.

דקה 52 - המחצית השנייה נפתחה בהילוך ראשון מבחינת הנבחרת, אבל ישראל זכתה בבעיטה חופשית, אותה שלח צמח כשהשוער הבלארוסי הדף.

דקה 61 - כדור קרן של הבלארוסים היה קרוב להסתיים בשער כשולדימיר חצ'ינסקי הגיע לכדור עם הגב, בוריס קליימן לא יצא טוב, והכדור יצא החוצה.

דקה 77 - לירון דיאמנט שנכנס כמחליף קיבל כדור מצוין מצד ימין והלך על בעיטה חדה שנעצרה אצל השוער הבלארוסי.

דקה 89 - דיאמנט נשלח עם כדור עומק שלא בנבדל ונותר באחד על אחד עם גוטור, אבל התמהמה עם הבעיטה כשהשוער הרחיק עם הרגל.

דקה 93 - גול! בהזדמנות האחרונה במשחק לקח סטניסלב דראגון בעיטה חופשית והקשית לפינה השמאלית כדי לקבוע 1:2 לנבחרת הצעירה.

הרכב הנבחרת הצעירה: בוריס קליימן, אלי דסה, עדי נמני (איתי עוזרי 46), סארי פלאח (תום מונד 74), טאלב טואטחה (גיא אסולין 80), חסן אבו זייד (שאדי שעבאן 90), ניר ביטון (מרואן קבהא 66), סינטאיהו סלליק (אופיר דוידזאדה 66), מוחמד כליבאת (נס זמיר 46), ציון צמח (אלון תורג'מן 60), פיראס מוגרבי (לירון דיאמנט 46).

הרכב בלארוס: אלכסנדר גוטור (ארטיום גומלקו 29) (דימיטרי חושצ'נקה 59), אולג ורטיליו, סרגיי פוליטביץ', סרגיי מטבייצ'יק, ויטלי גאידוצ'יק, דניס אובראזוב (יורי אוסטרוך 55), דמיטרי באגה, דמיטרי רקיש, סטניסלב דראגון, פאבל נחאיצ'יק (ולדימיר חצ'ינסקי 59), מקסים סקאביש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully