וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוועד האולימפי: אמיר גניאל יעמוד בראש הוועדה הרפואית

שחיין העבר ורופא במחלקה לניתוח חזה ולב בהווה יהיה אחראי על ההכשרות הרפואיות לספורטאים לקראת לונדון 2012

שחיין העבר של ישראל ד"ר אמיר גניאל, רופא במחלקה לניתוחי חזה ולב בבית החולים איכילוב בתל אביב, יעמוד בראש הוועדה הרפואית של הוועד האולימפי בישראל לקראת משחקי לונדון 2012. ד"ר גניאל הוא אביו של השחיין הצעיר אמרי גניאל, שייצג הקיץ את ישראל במשחקים האולימפיים לנוער בסינגפור. גניאל ג'וניור דורג במקום שישי ב-50 מטר חזה ובמקום שביעי ב-100 מטר חזה.

יחד עמו בוועדה חברים: פרופסור אברהם כספי, מנהל המערך הקרדיולוגי בבית החולים ביקור חולים בירושלים, אתלט העבר אלוף ושיאן ישראל בריצות למרחקים ארוכים ד"ר רפי וישניצר מומחה ברפואה פנימית ורפואת ריאות, ד"ר גבי אגר מנהל המחלקה האורטופדית בבית החולים אסף הרופא והפיזיותרפיסט אלישע ורד . ד"ר אמיר גניאל יצרף לצוות הזה גם שתי רופאות.

האחריות המרכזית של הוועדה הרפואית היא לתת את הכשרות הרפואית לספורטאים לפני יציאתם למשחקים האולימפיים בלונדון 2012. ספורטאים שעברו פציעה או מחלה וקיבלו כשירות רפואית יצטרכו לקבל את אישור היחידה לספורט הישגי על כשירותם המקצועית. בעבר לא אישרה הוועדה הרפואית של הוועד האולימפי בישראל את כשירותו של דניס זסלבסקי, מחליק החלקה מהירה, והוא לא השתתף במשחקי החורף בנאגנו שביפן למרות שקבע את הקריטריון הבינלאומי והקריטריון הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully